Produkty prosto z palety. Do Polski wchodzi rosyjski dyskont Mere

mere polska
Rosyjski dyskont Mere ma być tańszy od Biedronki i Lidla | fot. materiały prasowe

Rosyjska firma Svetofor wchodzi do Polski z siecią dyskontów Mere – odpowiednikiem polskiej Biedronki. Sieć działa w ramach tzw. twardego dyskontu – czyli towar jest sprzedawany prosto z palet.

Pierwszy sklep dyskontu Mere ma zostać otwarty już w lipcu w Częstochowie. Sieć ma działać w formacie tzw. twardego dyskontu – czyli towar sprzedawany prosto z palet, bez półek i kolorowych reklam produktów. W ten sposób producenci mogą zaoszczędzić na opakowaniach, dzięki czemu ceny produktów są niższe.

Cena towaru z uwzględnieniem kosztu dostawy do sklepu powinna być 20-30% niższa niż w konkurencyjnych sklepach. Można to osiągnąć przez redukcję kosztów opakowania – nie potrzebujemy kolorowych rzucających się w oczy opakowań. Wobec powszechnie znanych marek z renomą ta różnica powinna wynosić 50%” – czytamy na stronie sieci.

Lokale, w których mają mieścić się sklepy Mere, mają znajdować się w średniej wielkości miastach, przy często uczęszczanych drogach. Ceny artykułów w sieci Mere mają być niższe od cen w innych dyskontach i marketach, nie będą to jednak towary premium.

Sieć należy do rosyjskiej firmy Torgservis i pod marką Svetofor działa w Rosji, Kazachstanie, Chinach i na Białorusi. W Polsce będzie działać pod marką Mere. W Niemczech ma logo TS Markt. Tam w tydzień po otwarciu pierwszego sklepu trzeba było go zamknąć na dwa dni, ponieważ wyprzedano cały towar.

4 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.