Lublin: Od poniedziałku wszystkie sprawy w urzędzie załatwisz osobiście

Nowa siedziba Urzędu Miasta Lublin, ul. Spokojna 2
Nowa siedziba Urzędu Miasta Lublin, ul. Spokojna 2

Urząd Miasta w Lublinie przygotowuje się do bezpiecznego funkcjonowania. Od najbliższego poniedziałku mieszkańcy będą mogli przyjść osobiście i załatwić wszystkie sprawy.

W poniedziałek (25 maja) zostanie wznowiona bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miasta Lublin. Przyjmowanie i obsługa klientów będzie prowadzona we wszystkich sprawach realizowanych przez urząd.

„Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi” – zastrzega Monika Głazik z biura prasowego ratusza.

Obsługa bezpośrednia mieszkańców będzie realizowana w Biurach Obsługi Mieszkańców, Urzędzie Stanu Cywilnego, Wydziale Komunikacji i Wydziale Sprawa Administracyjnych.

W Urzędzie Stanu Cywilnego oraz w Biurach Obsługi Mieszkańców, klienci będą obsługiwani według kolejności przyjścia. Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa, wprowadzona została dopuszczalna liczba interesantów jednocześnie przebywających na salach obsługi w BOM: ul. Wieniawska – 18 klientów, ul. Filaretów – 6 klientów, ul. Szaserów – 5 klientów, ul. Kleeberga – 5 klientów. Liczba osób będzie na bieżąco monitorowana.

W Wydziale Komunikacji w najbliższy poniedziałek i wtorek (25-26 maja), w związku z centralną awarią systemu Q-Matic obsługa interesantów będzie odbywała się po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty, natomiast już od środy (27 maja) tradycyjnie – z wykorzystaniem systemu kolejkowego.

W Wydziale Spraw Administracyjnych obsługa w zakresie ewidencji działalności gospodarczej w pierwszej kolejności będzie odbywała się po wcześniejszej, telefonicznej rezerwacji wizyty, klienci nieumówieni, będą obsłużeni jako następni. Wydawanie dowodów osobistych w siedzibie Urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20 będzie się odbywało na bieżąco, według kolejności przyjścia.

„W przypadku spraw załatwianych przez pozostałe wydziały czy komórki organizacyjne urzędu, gdy niezbędne będzie osobiste stawiennictwo klienta, ze względów organizacyjnych i w trosce o bezpieczeństwo prosimy o wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty” – apeluje Monika Głazik.

WAŻNE! W związku z trudnością z zachowaniem wymagań sanitarnych i odpowiednich odległości nie będą czynne Biura Obsługi Mieszkańców mieszczące się w placówkach pocztowych.

>>> Czytaj także: Zmiana siedziby Urzędu Stanu Cywilnego w Lublinie

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.