Poczta Polska: Na poczcie zapłacisz smartfonem

paczka nadanie e1491905626366

Poczta Polska wdrożyła dla swoich klientów opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK.

 

Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją BLIK za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych.

 

Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może wygodnie i szybko zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce.

 

Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.

 

– Płatność za pomocą BLIKA to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie jakie oferujemy klientom naszych placówek. Klienci Poczty Polskiej mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe) – mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży z Poczty Polskiej.

 

BLIK – powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych.

 

System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r. z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a od października klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.