Duża awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mają dostępu do systemu Moje ING. Są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów.
„System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej www.ingbank.pl i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem” – czytamy w komunikacie ING Banku Śląskiego.
Obecnie strona informacyjna banku już działa, nadal jednak występują trudności z wykonywaniem przelewów za pośrednictwem aplikacji, sprawdzaniem salda konta oraz logowaniem się do systemu bankowości elektronicznej.
Problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. Od dwóch godzin trwają prace serwisowe mające przywrócić pełną sprawność wszystkich usług.
Dodaj swój komentarz