Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działa Moje ING. Nie można wypłacić pieniędzy

Zdjęcie ilustracyjne | fot. pixabay
PARTNER SERWISU

Duża awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mają dostępu do systemu Moje ING. Są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów.

„System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej www.ingbank.pl i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem” – czytamy w komunikacie ING Banku Śląskiego.

Obecnie strona informacyjna banku już działa, nadal jednak występują trudności z wykonywaniem przelewów za pośrednictwem aplikacji, sprawdzaniem salda konta oraz logowaniem się do systemu bankowości elektronicznej.

Problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. Od dwóch godzin trwają prace serwisowe mające przywrócić pełną sprawność wszystkich usług.

WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.