Stabilne zatrudnienie. Zostań policjantem. Policja rekrutuje chętne osoby do służby

Pierwsze w tym roku ślubowanie nowych policjantów w Lublinie
Pierwsze w tym roku ślubowanie nowych policjantów w Lublinie | fot. KWP Lublin

Chcesz służyć obywatelom i mieć satysfakcję z wykonywanego zawodu? Wstąp w szeregi policji. Zostań funkcjonariuszem. Od 25 marca 2024 r. możliwe jest składanie dokumentów w celu przyjęcia do służby w Policji w każdej komendzie miejskiej i powiatowej w naszym województwie.

Wymagania dla Policjanta

Osoby ubiegające się o stanowisko w polskiej policji winny najpierw spełnić podstawowe wymagania formalne, które warunkują przejście do dalszych etapów rekrutacji.

Od kandydata oczekuje się, że:

  • osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.
  • dawać rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
  • posiadać nieposzlakowaną opinię,
  • posiadać polskie obywatelstwo,
  • posiadać co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • korzystać z pełni praw publicznych,
  • posiadać odpowiednią zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować

Dopiero spełnienie tych w/w punktów pozwoli przyszłemu kandydatowi rozpocząć właściwe starania o przyjęcie do służby w policji.

policjant, lornetka, droga
fot. Policja

Jak jacząć, aby rozpocząć rekrutację do Policji?

Praca w policji rządzi się swoimi prawami. To praca trudna, wymagająca, ale dająca satysfakcję i możliwość rozwoju. Stabilne zatrudnienie i różnorodność pełnionych funkcji, cały czas przyciągają nowych kandydatów. Krok pierwszy wymagania formalne i dokumentacja.

Ślubowanie nowych policjantów w Lublinie

Zacznij od złożenia dokumentów

Od 25 marca 2024 roku istnieje możliwość składania dokumentów o przyjęcie do służby w Policji w każdej komendzie miejskiej i powiatowej naszego województwa.

Dokumenty można składać u pracownika kadr od poniedziałku do piątku:
w poniedziałek od godziny 8.00 do 19.00
w pozostałe dni robocze od godz. 8.00 do 14.00

W Lublinie takie dokumenty można złożyć w Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Narutowicza 73. Jednostka ta pozostaje właściwą do prowadzenia rekrutacji.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.