Polacy wybrali najlepszego świeżaka. Ile wydaliśmy na zakupy w Biedronce?

Biedronka rozdaje Świeżaki za darmo
PARTNER SERWISU

Zeszła niedziela była ostatnią, kiedy w Biedronkach wydawane były naklejki uprawniające do odbioru darmowych świeżaków. Same maskotki jednak można odebrać do 3 grudnia.

 

Ponad 6 milionów Świeżaków i Juniorów zostało wydanych klientom Biedronki do 19 listopada, a więc w okresie przyznawania naklejek promocyjnych – informuje Biedronka w komunikacie prasowym.

 

Wiemy też, które świeżaki są najchętniej wybierane przez klientów. Na ten moment pierwsze miejsce pod względem popularności zajmuje Borówka Basia – klienci odebrali już ponad 1,1 mln sztuk tego pluszaka. Drugie miejsce przypadło Rzodkiewce Żanecie, a trzecie Kalafiorowi Krzysiowi. Wśród Juniorów numerem jeden jest Truskaweczka Tosia.

 

Ile Polacy wydali, żeby dostać darmowego świeżaka?

Żeby dostać jednego świeżaka, należało zebrać 60 naklejek w specjalnym albumie. By zdobyć jedną naklejkę, trzeba było wydać na zakupy w Biedronce co najmniej 40 zł. Bonusowe naklejki należały się klientom, którzy kupowali warzywa i/lub owoce oraz posiadali kartę „Moja Biedronka”. Po szybkiej kalkulacji nie spełniając żadnego z powyższych kryteriów, na jedną maskotkę trzeba było wydać 2 400 zł, gdzie jej cena w sklepie wynosiła 49,99 zł.

 

W tym roku do Polaków trafiło ponad 6 mln maskotek. Żeby je zdobyć, Polacy musieli kupić produkty za minimum 4,8 mld zł, a w maksymalnym wariancie wydali 14,4 mld zł. Rok temu wydano 4,6 mln świeżaków.

 

Świeżaka odbierzesz do 3 grudnia

Klienci mogą odbierać maskotki za darmo do 3 grudnia. Warunkiem jest zebranie na karcie kolekcjonerskiej odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w Biedronce, zgodnie z zasadami akcji.

 

A Wam ile świeżaków udało się uzbierać? Pochwalcie się wynikiem w komentarzu!

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Ja mam rzodkiewkę ż
    Żanetę,marcheweczķę Marysię i brokuła Bartusia czekają jeszcze dwie karty na
    Juniorki