Fast food technik i metod teatralnych. Wiosenne warsztaty artystyczne w CSK

grafika Warsztaty FastFood
fot. Materiał organizatora

Warsztaty przeznaczone dla instruktorów teatralnych i recytacji oraz osób działających w amatorskim ruchu artystycznym powyżej 18 r.ż.

„Fast Food technik i metod teatralnych”, bo zabawa jest poważna, a powaga jest zabawna

Warsztat, którego celem jest pomagać i wspierać pracę ludzi artystycznie zaangażowanych. Aktorów, reżyserów, scenarzystów, instruktorów, animatorów. Teatralność praktyczna i sceniczna. Od metod teatru Forum A. Boala przez Teatr Fizyczny – Teatr Ekspresji Twórczej, Teatr Instrumentalny prof. B. Schaefera i improwizację K. Johnstone’a do tworzenia własnego laboratorium teatralnego.

To warsztaty składające się z metod i technik teatru dostępnego, podczas których uczestnicy będą pracować nad:

  • koncentracją, spostrzegawczością, uważnością,
  • uważnym słuchaniem partnera scenicznego,
  • spontanicznym i umiejętnym reagowaniem na sytuacje nowe, nieznane
  • pokonywaniem zaskakujących barier w komunikacji
  • precyzyjnych i zrozumiałych komunikatach
  • kreatywnym myśleniem
  • odwagą do podejmowania decyzji i proaktywnych działań

Zapisy przez formularz: Formularz zapisu

Przemysław Buksiński (prowadzący)

Aktor. Animator. Organizator działań artystycznych i performatywnych. Wykładowca Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa oraz Pedagogiki i Psychologii. Prezes Fundacji Poławiacze Pereł Improv Teatr.

Specjalizuje się w technikach i metodach teatralnych. Aktor w „Latającym Teatrze Kantorowi” Moniki Adamiec. Współpracował/współpracuje z Teatrem Chorea (Fabryka Sztuki w Łodzi), Teatrem Figur w Krakowie, Teatrem Groteska w Krakowie, Teatrem im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatrem Lalka w Warszawie, Teatrem Pinokio w Łodzi, Teatrem Poddańczym w Białymstoku, Teatrem Lalki i Aktora w Wałbrzychu współtworząc projekty dla lokalnych społeczności wykluczonych artystycznie m.in. „Bramaturgia”, „Wjeżdżamy w bramy”, „Luftujemy podwórka”, „Wy Patrz My”.

Realizuje projekty łączące historię miejsc i ludzi z technikami improwizacji teatralnej: SUPERBOHATER Przestrzenie Sztuki Teatr Lublin/Rzeszów/Łódź, „ImprOpowieści”, „Legendy Dawnego Miasta”. Improwizacji teatralnej uczył się u Arkadiusza Ziętka i aktorów kanadyjskiej grupy „Uncolled for Improv”. Założył jedną z pierwszych grup „impro” w Polsce „No Potatoes”.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.