Skrzyżowanie ul. Kunickiego – ul. Wolska – ul. 1 Maja – pl. Bychawski
+ Plac Bychawski – ze środkowego pasa ruchu dopuszczona zostanie relacja na wprost. Oznacza to, że pas będzie służył zarówno do skrętu w prawo w ul. Kunickiego (jak obecnie) jak i do jazdy w ul. Wolską.
+ Ulica 1 Maja – otwarty zostanie wlot do ronda Lubelskiego Lipca ’80 (ogólnodostępny) oraz dopuszczony ruch pojazdów komunikacji miejskiej. Natomiast wyjazd na skrzyżowanie z ul. Wolską, ul. Kunickiego, pl. Bychawskim możliwy będzie wyłącznie z prawego skrajnego pasa ruchu, który to będzie pasem przeznaczonym do jazdy w prawo (w pl. Bychawski) i lewo (ul. Wolską) bez możliwości jazdy na wprost (w ul. Kunickiego). Takie rozwiązanie jest konieczne z uwagi na przestrzeń potrzebną pojazdom komunikacji miejskiej do wykonania manewru skrętu w ul. 1 Maja.
+ Ulica Wolska – z pasa znajdującego się przy osi jezdni (lewy pas ruchu) dopuszczona zostanie jazda na wprost. Tak więc będzie można z niego skręcić w lewo w ul. Kunickiego (jak obecnie), a także jechać na wprost w pl. Bychawski.
już widzę jak każdy trolejbus skręcający w lewo w Wolską z D.M.Majdanka bedzie gubił odbieraki bo nie sięgną do sieci