Ważny temat? Prześlij newsa!

Pracownicy sklepów Stokrotka nie otrzymali na czas wynagrodzenia za maj. Jaka jest tego przyczyna?

Spotted Lublin

Sklep sieci Stokrotka przy al. Kraśnickiej w Lublinie | fot. MATERIAŁY PRASOWE

Pracownicy sklepów Stokrotka nie otrzymali 10 czerwca wypłaty. O tym, że nie dostali wynagrodzenia, zorientowali się po tym, jak na konto nie wpłynęły żadne pieniądze.

O tym fakcie poinformował nas jeden z pracowników, który chciał publicznie poruszyć temat wypłaty wynagrodzeń za maj dla pracowników sklepów sieci Stokrotka, a raczej jego brak. Pracownicy nie otrzymali w wyznaczonym terminie swoich pensji.

Pracownicy Stokrotki nie dostali dzisiaj wypłaty. Nikt nas nie uprzedził, że mogą być problemy z wypłatą. Z nieoficjalnego źródła wiadomo, że Stokrotka walczy z jakimś wirusem i są wstrzymane przelewy. Dzwoniąc do Stokrotki do siedziby głównej nie chcą udzielić żadnej odpowiedzi. Karzą czekać cierpliwie na opóźnione wynagrodzenia, po czym odkładają słuchawki. Nie wiadomo jak długo będą trwały opóźnienia. Czy to będzie dzień czy kilka…” – pisze rozwścieczony pracownik.

Z uzyskanych informacji wynika, że wypłat 10 czerwca nie otrzymali pracownicy większości Stokrotek. – „Kolega z innej miejscowości też mówi, że jakieś opóźnienia mają i nikt nie wie o co chodzi. Wypłata zawsze była 10-tego chyba, że 10 wypada w sobotę albo niedzielę to wtedy wypłatę w piątek przelewają” – dopowiada pracownik.

Jaka jest przyczyna opóźnionych wypłat? Takie pytanie skierowaliśmy do sieci sklepów Stokrotka. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej zaktualizujemy ten materiał o komentarz sieci.

Aktualizacja – 11.06.2019

Stokrotka Sp. z o.o. oświadcza, że dokonała terminowo autoryzacji i przekazała dyspozycję przesłania przelewów wynagrodzeń do Banku Pekao S.A. Zakłócenia w realizacji przelewów wynagrodzeń na konta bankowe pracowników wystąpiły z przyczyn niezależnych od Stokrotki i były wynikiem awarii systemu bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Jednocześnie Spółka zapewnia, że była w stałym kontakcie z Bankiem Pekao S.A, na bieżąco monitorując zaistniałą sytuację i informując o niej swoich pracowników.” – czytamy w nadesłanej odpowiedzi do naszej redakcji.

stokrotka pekao biznes pismo
Treść pisma potwierdzającego awarię w Banku Pekao | fot. nadesłane

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

33 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Podejzenie
5 lat temu

Pewnie problem w banku 🙂

Jj
5 lat temu

Jejku jacy ludzie są. Nie dostali dzisiaj wypłaty i już do gazety piszą tego samego dnia. Rozumiem jakby nie dostali np do 13-14 to wtedy pisać do gazety o tym problemie. U mnie wypłaty są 7 i parę razy dostaliśmy w pracy wypłatę dopiero 8 a raz 9 i jakoś nikt nie żalił się publicznie do prasy że danego dnia wypłaty nie ma. A wy wiecie że wirus jakiś więc dlatego są wstrzymane przelewy. Jaki ten naród dziwny.

Kama
5 lat temu

Tak to jest jak czeka się na ostatnią chwile.bo po co zapłacić siódmego..porażka

Nieznany
5 lat temu

Żadnego problemu w bankach niebylo sam po 16 byłem w jednej z siedzib swojego banku i tam dowiedziałem się że stokrotka niezrobila zadnych przelewów

XY
5 lat temu

To widoczne Twoj bank ma lepsze zabezpieczenia, bo ja wczoraj miałam problem z zalogowaniem sie do alior a pko od soboty przelewu nie przepuścił……

Asia
5 lat temu

Może i problemu by nie było gdyby kierownictwo powiadomiło o problemach. A tu widzę że robią co chcą niedosc że grafik pracy zmieniają z dnia na dzień nikogo nie informując o tym to o wypłacie też. Nie dziwię się że ludzie odchodzą. To poprostu jest OBUZ PRAC

Karol
5 lat temu

Asia a skąd kierownictwo mogło wiedzieć że bank nie wypuścił przelewów jeśli był problem w banku faktycznie? Ponadto każdy sklep ma innego kierownika jeśli coś jest nie tak w Twoim sklepie to napisz skargę do centrali i nie oceniaj całej sieci przez pryzmat jednej niekompetentnej osoby

Kac
5 lat temu

W pzl swidnik też nie było wyplat

Gosia
5 lat temu

Żadnego wirusa niema.Tylko stokrotka nie wyslala pieniedzy i niewiadomo ile to jeszcze potrwa

Anna
5 lat temu

otóż okazuje się że problem jest globalny i bardzo dobrze że od razu ujrzał światło dzienne bo w mojej firmie a obsługuje nas duża zewnętrzna firma z w-wy poinformowano nas że dziesiątki firm nie dostało wynagrodzenia do chwili obecnej (miało być ono 10-tego na koncie) i ponoć banki nie widzą u siebie takich zleceń – ciekawe jaki będzie finał tej sprawy, wszyscy sa zaskoczeni

Jan
5 lat temu

A JAK TO ATAK HAKERÓW ??? NIESTETY TO JEST MOŻLIWE

Julka
5 lat temu

Jak wypłaty nie było tak nie ma dalej na koncie złodzieje, podwyżki też nie będzie bo pracownicy boją się strajkować i niech dalej traktują pracowników jak zwykłych śmieci tak jesteśmy traktowani

Ktoś
5 lat temu

Koszalin tez brak. A jeszcze tak naliczane ze szkoda mowic. Pozniej tłumaczą napisze Pani podanie wyrównany…. śmiech…albo nie lepiej płakać

Lena601
5 lat temu

a u nas normalnie wynagrodzenie przyszło z samego rana 10-tego. ale z tym grafikiem to prawda tak sie nie da pracować jak z dnia na dzień ci grafik zmiwniają i karzą przyjść nie ważne czy masz juz inne plany. nie polecam tam pracować

Pracownik CD
5 lat temu

Mam konto w tym samym banku. Mój przelew poszedł bez problemu więc to nie była wina banku.

Paulina
5 lat temu

Każdy w komentarzach tak narzeka, że źle traktują pracowników, a jak przyjdzie dzień pracy to ładnie przychodzą i bez słowa zapieprzaja. Jak wam źle, bo to „obóz pracy” jak to niektórzy twierdzą to może zmiencie pracę a nie narzekacie w necie jak przysłowiowe pi*dy…

Ggg111
5 lat temu

Dzwoniłam do centrali, powiedzieli mi ze oni kasę wysłali tylko problem techniczny na bank PKO Przez którego przesyłają pieniądze

Gość
5 lat temu

Do Jj tak to duży problem dla niektórych. Mam płatność raty na 10 i jak bank nie będzie miał zagwarantowanej kwoty na koncie do pobrania to zapłacę odsetki karne. A przy moich zarobkach nie mogę sobie pozwolić na oddanie w prezencie 50-100 zł tym bardziej że to nie z mojej winy.

Pracownik
5 lat temu

Kierowniczka przekazała nam informację, że to przez problemy techniczne banku – informacja z centrali. A może nasze przelewy poszły na czyjeś prywatne konto?

dsaf
5 lat temu

> Dzwoniąc do Stokrotki do siedziby głównej nie chcą udzielić żadnej odpowiedzi.

Będąc młodą lekarką przyszedł do mnie pacjent.

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check