Ważny temat? Prześlij newsa!

Falstart systemu Lubika. Nie da się pobrać aplikacji, przeciążone serwery, problem z biletami

Spotted Lublin

​Od dzisiaj w Lublinie obowiązuje nowy system biletowy Lubika. Od rana pasażerowie komunikacji miejskiej napotykają liczne problemy w związku z działaniem nowego systemu. Przed godz. 6 padł serwer, a aplikacji Lubika nie można pobrać ze sklepów Android i iOS. Nowy system biletowy Lubika z problemami Od piątku 1 października w Lublinie działa nowy system sprzedaży […]

Błąd podczas rejestracji w systemie Lubika

Błąd podczas rejestracji w systemie Lubika

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin
Dodaj anonimowo Na żywo Przejdź do strony

Od dzisiaj w Lublinie obowiązuje nowy system biletowy Lubika. Od rana pasażerowie komunikacji miejskiej napotykają liczne problemy w związku z działaniem nowego systemu. Przed godz. 6 padł serwer, a aplikacji Lubika nie można pobrać ze sklepów Android i iOS.

Nowy system biletowy Lubika z problemami

Od piątku 1 października w Lublinie działa nowy system sprzedaży biletów Lubika. „Działa” to jednak stwierdzenie mocno na wyrost. Mobilni pasażerowie nie mogą pobrać aplikacji Lubika, ponieważ nie została ona jeszcze udostępniona. Brak aplikacji w Sklepie Play (Android) oraz App Store (iOS).

Przed godziną 6 jedna z pasażerek podczas rejestracji w systemie Lubika na stronie lubika.ztm.lublin.eu otrzymała informację, że wystąpił nieoczekiwany błąd i serwer nie może przetworzyć żądania, co oznacza, że nie mogła zarejestrować się do nowego systemu.

Czytelnicy zgłaszają nam też problemy z nowymi biletomatami, na których ekranach wyskakuje komunikat, że są nieczynne. Posiadanie Karty Biletu Elektronicznego podczas sprawdzenia ważności biletu w żółtym kasowniku widzą komunikat, że ich bilet jest nieważny.

Nie da się zarejestrować karty KBE

Tym, którym udało się zarejestrować na stronie Lubika, mają problem z dodaniem Karty Biletu Elektronicznego (KBE) do swojego konta. „Pokazuje, że nie ma takiej karty” – skarży się czytelnik Tomasz. Podobnie jest z numerem telefonu, kiedy próbujemy go dodać jako nośnik. – „Wpisuje numer telefonu i wyskakuje, że nie jest zarejestrowany” – pisze czytelniczka Justyna.

Macie też problem z systemem Lubika? Dajcie znać w komentarzu!

Komentarz ZTM Lublin

Do sprawy funkcjonowania systemu Lubika odniósł się Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie.

System Biletu Lubika wystartował. Można już zarejestrować się w portalu pasażera, złożyć wniosek o aktywację karty w systemie, a biletomaty stacjonarne, mobilne oraz kasowniki w nocy aktywowały się w nowym systemie i można w nich kupić bilety z nowej taryfy.

Odnośnie jednego z komponentów tj. aplikacji mobilnej – wczoraj wykonawca – konsorcjum firm – które formalnie miało czas umowny do północy 30 września, poinformowało, że sklepy internetowe (GooglePlay i App Store), które publikują aplikacje, pomyślnie zaakceptowały testy.

Aktualnie wykonawca sprawdza co jest przyczyną opóźnienia publikacji aplikacji w sklepach – w tych podmiotach zewnętrznych tj. Google Play iApp Store. Służby wykonawcy są w kontakcie z tymi sklepami i zapewniają nas, że dzisiaj prawdopodobnie będzie możliwe pobranie aplikacji z tych sklepów – Google Play i App Store.

Niemniej aplikacja jest gotowa, przetestowana, a kwestia samego opublikowania jest zależna od sklepów. Do czasu jej publikacji w tych sklepach prosimy o korzystanie z innych kanałów dystrybucji biletów (odnośnie zakupu biletów przez urządzenia mobilne, działają aplikacje: moBILET, mPay, SkyCash, biletem.pl, Jakdojade, GoPay).

Ponadto, system działa, dostępna jest infolinia, portal pasażera Punkty Sprzedaży Biletów ZTM w Lublinie, Biuro Obsługi Klienta ZTM w Lublinie, bilety w nowej taryfie można zakupić w biletomatach stacjonarnych, mobilnych, kasownika, terminalach, kioskach i punktach handlowych oraz przez dotychczasowe aplikacje na telefon.

Aktualizacja 9:25

Aplikacja mobilna Lubika jest już dostępna w sklepie Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.lublin.ztm.lubika&gl=PL

Aplikację można już pobrać, lecz występuje błąd podczas logowania do aplikacji: „Niepoprawne dane. Spróbuj ponownie lub zgłoś się do punktu obsługi klienta”

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin

Ważny temat? Prześlij newsa!

Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.

Bądź na bieżąco z Lublinem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

9 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Anonim
3 lat temu

Ja wycxytalam ze najpierw trzeba rejestrować od nowa i kbe i ta lubike wypełniając wniosek na zielonej lub naleczowskiej

A
3 lat temu

No tak nie da sie dodac nr.tel o co chodzi z tym nosnikoem?masakra jakas jechalam rano to kupilam karta bilet za 4.20 i tez trwalo to dosc dlugo

pasażer
3 lat temu

no cóż, taniej będzie niedługo boltem – czyli z komunikacji miejskiej przesiadka w samochód. Jeśli taki był cel – brawo, udało się…

lbn
3 lat temu

Oczywiście, jak zawsze, nic się nie zmienia w naszym smutnym mieście, ktoś zarobił duże pieniądze, ceny biletów o złotówkę do góry, a i tak nic nie działa. ręce opadają!

Monika
3 lat temu

Problem z dodaniem Karty Biletu Elektronicznego do swojego konta trwa, cały czas otrzymuję komunikat, że „nie ma takiej karty”. Próbując z numerem telefonu, też otrzymuję komunikat, że numer nie jest zarejestrowany. Jak na razie nowość ZTM, to technologiczna porażka.

Hanna
3 lat temu

Właśnie chciałam się zarejestrować i nie widzi mojej KBE.

Mario
3 lat temu

Moze I aplikacje da się pobrać ze sklepu i po wielu próbach udało się zarejestrować ale nie nozna skorzystać z taryfy przystankowej bo pojawiaja się jakiws bledy

ja
3 lat temu

3.10.2021 – Nie zarejestrowano w systemie LUBIKA nośnika na podane dane. I co dalej?????

Obs
3 lat temu

Idioci z komunikacji. Wystarczy przywrócić do czasu rozwiązania problemy wszystkie funkcje w sprawdzającym się mPay. Syf brud i ubóstwo. Lublin miastem inspiracji jak rozwalić dzień turyście. Każda kontrola skończy się wezwaniem policji. Nie przyjmę nawet jednego mandatu.

Najnowsze teksty

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch spotify website search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check