Kongres Świadków Jehowy w Lublinie. Tłumy czekały na chrzest na stadionie Arena Lublin

Chrzest podczas Kongresu Świadków Jehowy 2019 na Arenie Lublin | fot. Damian Gerhand

Sobota była drugi dniem Kongresu Świadków Jehowy 2019 w Lublinie na stadionie Arena Lublin. Jednym z najważniejszych punktów programu był chrzest. Zobacz zdjęcia.

Tegoroczne kongresy organizowane są pod hasłem „Miłość nigdy nie zawodzi”. Wydarzenia odbywają się na całym świecie. Jedną z lokalizacji jest stadion miejski Arena Lublin. W wydarzeniu uczestniczy blisko 10 tys. świadków Jehowy.

W sobotę centralnym punktem dnia był zaplanowany na godz. 11.45 chrzest. Świadkowie Jehowy, w odróżnieniu od wyznawców niektórych religii, chrzest przyjmują w świadomym wieku, nie pierwszych latach życia.

Chcesz odbywał się poprzez całkowite zanurzenie w wodzie basenu umieszczonego na płycie Areny Lublin. Wzięło w nim udział 84 osoby.

Czytaj więcej: Kongres Świadków Jehowy 2019 w Lublinie. Chrzest na stadionie Arena Lublin

Zdjęcia z chrztu świadków Jehowy na Arenie Lublin 2019 | Damian Gerhand // Spotted Lublin



2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Ten chrzest nie oznacza związania się z Jezusem Chrystusem, lecz z organizacją religijną, przed którą ostrzegał, mówiąc: „Strzeżcie się, abyście nie zostali zwiedzeni. Liczni bowiem przyjdą w imieniu moim mówiąc: 'Ja jestem'. I: 'Wyznaczony czas przybliżył się'. Nie podążajcie za nimi” (Łukasza 21:8). Mateusz informuje, że owi uzurpatorzy, zwodzący fałszywą nadzieją na bliski koniec obecnego systemu rzeczy, podawać się będą za pomazańców: „Liczni bowiem przyjdą w imieniu moim, mówiąc: 'Ja jestem namaszczony' i wielu zwiodą” (24:5). Przymiotnik χριστος – w tym kontekście: „namaszczony”. W przekładzie Nowego Świata nieprzypadkowo to ostrzeżenie zostało wyjątkowo mocno zdeformowane.

    Zdeformowano także teksty, które odsłaniają fałsz ich fundamentalnej nauki o roku 1914. Podam tu jeden przykład. W przekładzie Nowego Świata, w tekście z Księgi Daniela 1:1,2, czytamy: „W trzecim roku panowania Jehojakima, króla Judy, Nabuchodonozor, król Babilonu, przybył pod Jerozolimę i zaczął ją oblegać. 2 Po pewnym czasie Jehowa wydał w jego rękę Jehojakima, króla Judy, oraz część sprzętów z domu prawdziwego Boga. Nabuchodonozor zabrał je do ziemi Szinear, do domu swojego boga, i umieścił je w skarbcu swojego boga”.

    Dlaczego na początku wersetu drugiego dodano zwrot: „Po pewnym czasie”? Nie ma go w żadnym starożytnym manuskrypcie, ani w żadnym innym przekładzie. Dlaczego sfałszowano ten tekst? To prawda, że rok 537 p.n.e. był dla Daniela siedemdziesiątym rokiem niewoli. Powyższy tekst wyraźnie wskazuje, że pierwszym rokiem niewoli był dla niego jednak, nie jedenasty rok Sedekiasza, lecz trzeci rok królowania Jehojakima.

    606 p.n.e. plus 19 lat (pozostałe 8 lat panowania Jojakima, do 11 roku Sedekiasza) = 587 p.n.e. To jest biblijna data zburzenia Jerozolimy.

    Nie tylko ten tekst odsłania fałsz nauki o roku 1914. Sprawdź dokładniej teksty: Zachariasza 1:12; 7:5; Jeremiasza 29:10, BT. Tu zwróć uwagę na kontekst, do kogo te słowa zostały skierowane. Przyjrzyj się też uważnie zapowiedziom z Łukasza 21:24b i Objawienia 11:2b. „Wyznaczone czasy narodów” – to 2520 lat, czy 42 miesiące?

    Czy świadomie kłamiący przywódcy tej organizacji rzeczywiście są pomazańcami i „niewolnikiem wiernym i roztropnym”? O należących do Boga i Chrystusa czytamy: „I w ustach ich nie zostało znalezione kłamstwo” (Obj 14:1,5).

    Niestety, niewielu członków tej Organizacji odważy się sprawdzić tą kwestię. Są pod wpływem hipnozy konwersacyjnej (por. Ezechiela 13:17-23). Tylko nielicznym uda się teraz wyjść z tego stanu.