ZTM podsumowuje pierwszy dzień systemu Lubika. Użytkownicy iOS bez dostępu do aplikacji

Biletomat stacjonarny Lubika
Biletomat stacjonarny Lubika | fot. Dominik Wąsik

To był trudny dzień dla pasażerów komunikacji miejskiej w Lublinie. Problemy z rejestracją w systemie Lubika, długie oczekiwanie w kolejkach do punktów obsługi klienta ZTM, czy też brak dostępu do aplikacji mobilnej.

Lubika, czyli testowanie na produkcji

Ten mem opisuje dzisiejszy start nowego systemu biletowego Lubika w Lublinie. Od rana pasażerowie napotykali wiele problemów: od błędów przy rejestracji do nowego systemu, aż po sam zakup biletów [patrz link poniżej]. ZTM dzień przed wdrożeniem nowego systemu zapewniał, że wszystko jest gotowe i nie będzie większych problemów. Rzeczywistość jednak okazała się być zupełnie inna.

Nasz poranny materiał: Falstart systemu Lubika. Nie da się pobrać aplikacji, przeciążone serwery, problem z biletami

Pasażerowie, którzy nie potrafili poradzić sobie z rejestracją w systemie Lubika udali się po fachową pomoc do biur obsługi klienta ZTM przy ul. Zielonej oraz przy ul. Nałęczowskiej. W BOK można było także wymienić stare bilety na nowe lub przypisać do zarejestrowanego konta przysługującą nam ulgę na przejazdy.

Nie było najgorzej

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie podsumował pierwszy dzień funkcjonowania Lubiki. Według danych na godz. 18:00 w systemie Lubika było zarejestrowanych prawie 4 tys. użytkowników kart i aplikacji Lubika na Androida. Aplikacja dla użytkowników urządzeń z iOS nie została jeszcze udostępniona w App Store.

Kiedy więc użytkownicy iPhonów będą mogli pobrać Lubikę na swoje telefony? – „W momencie, gdy sklep App Store ją udostępni” – tłumaczy Monika Fisz z ZTM Lublin i dodaje, że „jest to niezależne od nas”.

Obecnie aplikacja Lubika na Androida została pobrana ponad 2600 razy i dokonano w niej blisko 1500 transakcji. Są to zakupy biletu okresowego oraz doładowania elektronicznej portmonetki.

Natomiast w zielonych kasownikach EMV pasażerowie dokonali blisko 700 transakcji zbliżeniowych. ZOBACZ: System biletowy Lubika. Jak kupić bilet jednoprzejazdowy w kasowniku EMV?



Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Nic nie działa. Jeden wielki syf. Jestem posiadaczem telefonu z iOS i nie ma aplikacji w sklepie. Pięknie miasto Lublin traktuje przyjezdnych. Chciałem kupić bilet 120 godzinny i co? I nic a kontrole zapewne będą często i gęsto. Szykujcie się na pozwy sądowe. Czy to jest właśnie miasto inspiracji wg ratusza?