Aplikacja mobilna Lubika, służąca do obsługi systemu biletowego w Lublinie, doświadcza obecnie chwilowych zakłóceń w funkcjonowaniu z powodu problemów technicznych. Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego zaleca korzystanie z alternatywnych form zakupu biletów, zapewniając pasażerów, że trwają prace nad szybkim przywróceniem pełnej sprawności aplikacji.
Lubika nie działa
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie poinformował o tymczasowych trudnościach z dostępem do aplikacji mobilnej Lubika, spowodowanych problemami technicznymi u zewnętrznego dostawcy usług serwisowych. Obecnie trwają intensywne działania, mające na celu szybkie przywrócenie pełnej funkcjonalności aplikacji.
W międzyczasie pasażerowie, którzy napotkają problemy, mogą korzystać z alternatywnych sposobów zakupu biletów. W pełnej dyspozycji pozostają kasowniki EMV, biletomaty stacjonarne i mobilne oraz punkty sprzedaży, które zapewniają dostęp do biletów bezpośrednio.
Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię