Ważny temat? Prześlij newsa!

Uwaga pasażerowie komunikacji miejskiej z Lublina. Padł system Lubika, nie da się kupić biletów

Spotted Lublin

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie od rana zmaga się z poważną awarią systemu Lubika. Obecnie pasażerowie nie mogą kupić biletów ani w biletomatach, ani przez aplikację Lublika. Awaria Lubika O sprawie jako pierwsza poinformowała nas jedna z naszych czytelniczek w poniedziałkowy (22.05) poranek. „System miejskiego ZTM padł. Nie da się kupić biletów ani przez biletomat […]

biletomat lubika ztm lublin

Biletomat Lubika | fot. Dominik Wąsik

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie od rana zmaga się z poważną awarią systemu Lubika. Obecnie pasażerowie nie mogą kupić biletów ani w biletomatach, ani przez aplikację Lublika.

Awaria Lubika

O sprawie jako pierwsza poinformowała nas jedna z naszych czytelniczek w poniedziałkowy (22.05) poranek.

„System miejskiego ZTM padł. Nie da się kupić biletów ani przez biletomat (na przystanku czy w autobusie), ani przez aplikację Lubika, banku czy inne aplikacje jak np. Jakdojade, moBiLET. Kupić można bilety tylko w wersji papierowej w kioskach” – informuje czytelniczka Iwona.

Informacje o awarii systemu Lubika potwierdza Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie. Wskutek awarii pasażerowie komunikacji miejskiej m.in. nie mają dostępu do portalu pasażera i nie mogą używać aplikacji Lubika. Na przystankach i w autobusach nie działają biletomaty. Problem z ich zakupem występuje również w innych aplikacjach.

Na ten moment pracownicy ZTM-u szukają przyczyny awarii. Czekamy na oficjalny komentarz.

Aktualizacja

Z informacji uzyskanych od ZTM wynika, że przyczyną awarii jest problem u dostawcy internetu do usług systemu Lubika. Problem został już zgłoszony.

Aktualizacja, godz. 9:20

Awaria została usunięta, system Lubika działa prawidłowo.

Komentarz ZTM

„Od około godziny pasażerowie mogą mieć problem z zakupem biletu w systemie Lubika, dostępem do naszej strony i portalu pasażera oraz kontaktem telefonicznym. Nasze służby szybko zweryfikowały, że problem nie leży po naszej stronie. System Lubika i serwery działają. Wszystkie niedogodności są spowodowane niedostępnością internetu u podmiotu zewnętrznego, który to potwierdził. W trybie pilnym pracują nad usunięciem usterki. Jeśli chodzi o bilety okresowe, pozostają ważne i będą honorowane podczas kontroli. W kwestii pozostałych biletów prosimy tymczasowo korzystać z ich papierowej wersji. Rekomendujemy korzystanie z papierowej wersji dostępnej w automatach biletowych i punktach obsługujących płatność gotówkowa. Ponadto każdy przypadek będzie traktowany indywidualnie i z uwagi na okolicznosci podchodzimy do kontroli wyrozumiałe. W imieniu dostawcy internetu, ale i w swoim przepraszamy za niedogodności” – czytamy.

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

0 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check