Szturm pasażerów na punkty obsługi klienta ZTM. Chcą zaoszczędzić przed podwyżką

Kolejka pasażerów przed punktem obsługi klienta ZTM Lublin przy ul. Zielonej
Kolejka pasażerów przed punktem obsługi klienta ZTM Lublin przy ul. Zielonej | fot. Dominik Wąsik

Dziś punkty obsługi klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie przeżywają prawdziwe oblężenie. Wielu pasażerów chce zaoszczędzić przed podwyżką cen biletów, która zacznie obowiązywać od piątku.

Kolejki przed punktami obsługi klienta ZTM

Bilety komunikacji miejskiej drożeją od 1 lipca. Kto zdąży kupić 30-, 90, albo 150-dniowy, zaoszczędzi kilkadziesiąt złotych. W sporych kolejkach do punktów obsługi pasażera przy ul. Zielonej i ul. Nałęczowskiej ludzie czekali przez cały czwartek. Większość z przyzwyczajenia zdecydowała się na zakup biletu w sposób tradycyjny w punkcie ZTM.

Na preferencyjne warunki mogą liczyć pasażerowie rozliczający PIT w Lublinie. Mogą oni na podstawie PIT-u za 2021 r. złożyć wniosek o nadanie znacznika Lubelskiej Karty Miejskiej, który upoważnia do zakupu tańszego biletu. Jeżeli bilet kwartalny ze znacznikiem LKM kosztuje teraz 224 zł, a będzie za 244 zł, to jest to 20 zł różnicy. W przypadku 150-dniowego biletu to różnica rzędu 32 zł. Opłaca więc się przedłużyć bilet przed wejściem w życie nowej taryfy.

Przypomnijmy, że pasażerowie mogą zakupić bilety okresowe bez wychodzenia z domu przez stronę lubika.ztm.lublin.eu lub aplikację Lubika.

Zobacz także: Od piątku droższe bilety w komunikacji miejskiej. Chcesz zaoszczędzić? Musisz się pospieszyć

Kolejki do punktów ZTM Lublin były spowodowane nakładającymi się terminami. Do 30 czerwca mieszkańcy Lublina chcący korzystać z tańszych biletów komunikacji miejskiej powinni złożyć wniosek o przedłużenie ważności Lubelskiej Karty Miejskiej. Również 30 czerwca jest dniem przed wejściem w życie nowej, droższej taryfy biletów komunikacji miejskiej.

Zobacz także: Korzystasz z Lubelskiej Karty Miejskiej? Jej ważność upływa z końcem czerwca. Jak ją przedłużyć?

„W celu poprawy warunków obsługi naszych pasażerów, przed punktem przy ul. Zielonej 5 ustawiony został namiot Lubika, który zapewni oczekiwanie w zacienionym miejscu. Ponadto, przypominamy, że dużo lepsze warunki – większa sala obsługi, klimatyzowane pomieszczenia oraz więcej stanowisk obsługi, jest do dyspozycji pasażerów w punkcie przy ul. Nałęczowskiej 14” – mówi Monika Fisz z Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Słabo to wymyślili. Chciałam dziecku kupić bilet 30.06 na 1 lipca na wycieczkę i powiedziano w kiosku że MPK zabronili w zranień sprzedawać !