Ważny temat? Prześlij newsa!

Sylwester bez fajerwerków. OBI rezygnuje ze sprzedaży sztucznych ogni

Spotted Lublin

Sieć marketów budowlanych OBI rezygnowała ze sprzedaży petard i fajerwerków przed Sylwestrem 2020. OBI swoją decyzję tłumaczy troską o zwierzęta i środowisko. „Drodzy Klienci, w trosce o dobro zwierząt oraz ochronę środowiska zaprzestaliśmy sprzedaży fajerwerków” – czytamy w komunikacie prasowym na stronie OBI. Takie same informacje znajdą na drzwiach wszystkich marketów budowlanych. Sieć OBI w […]

Zdjęcie ilustracyjne | fot. Dominik Wąsik

Sieć marketów budowlanych OBI rezygnowała ze sprzedaży petard i fajerwerków przed Sylwestrem 2020. OBI swoją decyzję tłumaczy troską o zwierzęta i środowisko.

„Drodzy Klienci, w trosce o dobro zwierząt oraz ochronę środowiska zaprzestaliśmy sprzedaży fajerwerków” – czytamy w komunikacie prasowym na stronie OBI.

Takie same informacje znajdą na drzwiach wszystkich marketów budowlanych. Sieć OBI w Polsce liczy ponad 50 marketów, firma prowadzi również sprzedaż przez internet.

>CZYTAJ TAKŻE: Sylwester 2020/2021. Fajerwerki tylko w określonych godzinach

Aż 85 proc. Polaków lubi pokazy fajerwerków wynika z ubiegłorocznego raportu instytutu badania opinii publicznej Kantar Polska. Przeciwnego zdania jest tylko 10 proc. respondentów.

Ubiegłoroczne badanie Kantar „Postawy Polaków wobec fajerwerków” pokazało, że Polacy lubią fajerwerki. Ponad połowa badanych (56%) zadeklarowała zamiar kupna fajerwerków na Sylwestra (mężczyźni – 60% deklaracji, kobiety – 51%). Średnio respondenci planowali wydać na ich zakup 131 zł.

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

0 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check