Strefa płatnego parkowania powoduje, że przestrzeń dla pieszych drastycznie się kurczy

Rozszerzona strefa płatnego parkowania powoduje, że przestrzeń dla pieszych drastycznie się kurczy, a centrum zmienia się w jeden wielki, płatny parking. – Nie chcemy takiego centrum Lublina! – mówi Krzysztof Lipka, Pieszy Lublin.

Jednym ze zwycięskich projektów do Budżetu Obywatelskiego w 2014 roku był projekt M-149, zakładający dopuszczenie kontraruchu rowerowego na wielu jednokierunkowych ulicach Lublina. Kontraruchu wciąż nie ma, brakuje bezpiecznych stojaków rowerowych, które odpowiednio usytuowane, mogłyby dodatkowo zapobiegać parkowaniu aut w rejonie przejść i skrzyżowań.

– Niestety na dzień dzisiejszy niema nadal wprowadzonego Kontraruchu zarówno w centrum jak i w innych częściach miasta. Dodatkowo mimo zapowiedzi i poparcia Policji, Straży Miejskiej, Urzędu Miasta nadal brak w Strefie Płatnego Parkowania odpowiednio usytuowanych stojaków. – informuje Krzysztof Kowalik, Porozumienie Rowerowe.

W ramach sprzeciwu Masa Krytyczna w tym miesiącu pojedzie w sprawie sprzeciwu dla takich działań.

Link do wydarzenia: Lipcowa Masa Krytyczna

MK

(fot. Porozumienie Rowerowe)

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Powaliło was całkowicie czyli, że co, że rowerzysta będzie mógł wjechać na jedno kierunkową drogę i na piernicząć pod prąd po srało was do reszty !? Żeby te stojaki nigdy w życiu się nie znalazły o to się dziś modlę. Jestem spoza Lublina nie będę jechał rowerem ah i wolę samochodem niż autobusem !