Ważny temat? Prześlij newsa!

Producent wycofuje kółeczka śniadaniowe dla niemowląt. Powód? Drut w opakowaniu

Spotted Lublin

Producent żywności dla niemowląt HiPP wycofuje partię kółeczek śniadaniowych, przeznaczonych dla dzieci. Powód? W jednym z opakowań znaleziono fragment metalowego drutu. Decyzja o wycofaniu całości partii jest spowodowana znalezieniem fragmentu metalowego drutu w opakowaniu produktu płatków śniadaniowych dla dzieci. „Aby wykluczyć jakiekolwiek ryzyko dla Konsumentów, firma HiPP apeluje, aby nie używać produktów z datą minimalnej […]

Producent żywności dla niemowląt HiPP wycofuje partię kółeczek śniadaniowych, przeznaczonych dla dzieci. Powód? W jednym z opakowań znaleziono fragment metalowego drutu.

Decyzja o wycofaniu całości partii jest spowodowana znalezieniem fragmentu metalowego drutu w opakowaniu produktu płatków śniadaniowych dla dzieci.

„Aby wykluczyć jakiekolwiek ryzyko dla Konsumentów, firma HiPP apeluje, aby nie używać produktów z datą minimalnej trwałości od 05.01.2017 do 19.04.2017! Data minimalnej trwałości znajduje się na górnej części opakowania. Jednocześnie informujemy, że wycofanie z rynku nie dotyczy innych produktów HiPP” – podkreślono w komunikacie.

Producent poinformował, że produkt objęty wycofaniem może zostać zwrócony do sklepu. Koszty związane ze zwrotem zostaną zrekompensowane.

(fot. mat. prasowe)

Najnowsze posty

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

0 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

Najnowsze opinie:

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check