Piwo Carlsbers obj. alk. 5,0% było sprzedawane w Biedronce jako bezalkoholowe

Błędna etykieta na piwie Carlsberg w Biedronce
Błędna etykieta na piwie Carlsberg w Biedronce

Niewłaściwie oznakowane butelki piwa Carlsberg Pilsner Premium 500 ml o obj. alk. 5,0% zostały wycofane ze względu na błąd na linii produkcyjnej. Przednia etykieta informowało o zawartości alkoholu 0,0%.

Piwo Carlsberg wycofane ze sprzedaży w Biedronce

Przyczyną wycofania trzech partii piwa jest niewłaściwe oznakowanie piwa etykietą główną. W wyniku błędu na linii produkcyjnej do niektórych butelek zastosowano niewłaściwą etykietę główną, która sugeruje, że jest to produkt bezalkoholowy, podczas gdy zawiera on alkohol w ilości 5,0 % obj.

„Piwo zostało oznaczone etykietą piwa bezalkoholowego (Carlsberg 0,0%), zamiast etykietą piwa z zawartością alkoholu – Carlsberg Pilsner Premium. Kontretykieta na butelkach (etykieta tylna) oraz opakowanie zbiorcze (karton), w które piwo jest pakowane są oznaczone prawidłowo” – mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska.

Szczegóły dotyczące wycofanego produktu:

Nazwa produktu: Carlsberg Pilsner Premium 500 ml

Dystrybutor: Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34 02-255 Warszawa

Wycofaniu podlega piwo Carlsberg Pilsner Premium w butelkach o poj. 500 ml o numerach partii i dacie minimalnej trwałości: LPL03L/215, 30.04.22 10:14; LPL03L/215, 30.04.22 10:15; LPL03L/215, 30.04.22 10:16.

„Powyższa wada zaistniała z powodu błędu na linii produkcyjnej. W wyniku szczegółowej analizy oraz weryfikacji monitoringu, potwierdziliśmy, że wada dotyczy 1300 butelek piwa” – wyjaśnia Beata Ptaszyńska-Jedynak.

Wyżej wymienione partie piwa były sprzedawane w sklepach sieci Biedronka.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.