Od poniedziałku Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Lublin działa w nowej siedzibie zlokalizowanej przy ul. Czechowskiej 19A. – To już rzeczywiście budynek na miarę XXI wieku – mówili pierwsi petenci.
„Nowa siedziba to możliwość stworzenia odpowiednich i wygodnych warunków obsługi. Interesanci są obsługiwani przy 15 stanowiskach do rejestracji oraz dodatkowych 4 stanowiskach do odbioru gotowych dokumentów takich jak prawo jazdy czy dowód rejestracyjny” – mówi Olga Mazurek-Podleśna z lubelskiego ratusza.
W budynku znajduje się sala obsługi o powierzchni ok. 400 m2 i poczekalnia około 25 m2 z 20 miejscami siedzącymi oraz odpowiednio dostosowane miejsca socjalno-sanitarne takie jak toalety, pokój dla matki z dzieckiem, czy pokój socjalny dla pracowników. Do obsługi interesantów wykorzystywany jest elektroniczny system kolejkowy.
W budynku znajduje się łącznie około 50 miejsc siedzących, a przy ścianach zamontowane są blaty, które umożliwiają uzupełnienie dokumentów w wygodny sposób. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, jest wyposażony w windę, znajduje się przy nim także parking.
„Nowa siedziba posiada także odpowiednie archiwum do przechowywania dużych zasobów archiwalnych wydziału, które są wykorzystywane również w pracy bieżącej” – dodaje Mazurek-Podleśna.
Wydział pracuje w następujących godzinach: w poniedziałki od godz. 7.45 do 16.30, natomiast od wtorku do piątku od 7.45 do 14.30.
WASZE KOMENTARZE