Najnowsze ogłoszenia (spoty)
Rosyjska firma Svetofor wchodzi do Polski z siecią dyskontów Mere – odpowiednikiem polskiej Biedronki. Sieć działa w ramach tzw. twardego dyskontu – czyli towar jest sprzedawany prosto z palet.
Pierwszy sklep dyskontu Mere ma zostać otwarty już w lipcu w Częstochowie. Sieć ma działać w formacie tzw. twardego dyskontu – czyli towar sprzedawany prosto z palet, bez półek i kolorowych reklam produktów. W ten sposób producenci mogą zaoszczędzić na opakowaniach, dzięki czemu ceny produktów są niższe.
„Cena towaru z uwzględnieniem kosztu dostawy do sklepu powinna być 20-30% niższa niż w konkurencyjnych sklepach. Można to osiągnąć przez redukcję kosztów opakowania – nie potrzebujemy kolorowych rzucających się w oczy opakowań. Wobec powszechnie znanych marek z renomą ta różnica powinna wynosić 50%” – czytamy na stronie sieci.
Lokale, w których mają mieścić się sklepy Mere, mają znajdować się w średniej wielkości miastach, przy często uczęszczanych drogach. Ceny artykułów w sieci Mere mają być niższe od cen w innych dyskontach i marketach, nie będą to jednak towary premium.
Sieć należy do rosyjskiej firmy Torgservis i pod marką Svetofor działa w Rosji, Kazachstanie, Chinach i na Białorusi. W Polsce będzie działać pod marką Mere. W Niemczech ma logo TS Markt. Tam w tydzień po otwarciu pierwszego sklepu trzeba było go zamknąć na dwa dni, ponieważ wyprzedano cały towar.
Ciekawe czy Polskie dyskonty mogą wejść na rynek Rosyjski?
Nie mogo.
nie „Svetofor”, tylko Swietofor
Biedronka jest polska??
Dodaj opinię