Lublin kontra Łódź. Rewanżowy pojedynek w II lidze koszykówki

grafika Lublinianka KUL Basketball
Fot. Lublinianka KUL Basketball

Dzisiejszego wieczoru na hali MOSIR w Lublinie, Lublinianka KUL Basketball zmierzy się z ŁKS Politechniką Łódzką w meczu pełnym emocji. Czy drużyna z Lublina udowodni swoją siłę pod wodzą nowego trenera?

Lublinianka KUL Basketball na drodze do rewanżu

Lublinianie mają szansę odwrócić losy pechowego spotkania z pierwszej rundy, które zakończyło się porażką w dogrywce po dramatycznym rzucie w ostatniej sekundzie. Drużyna z Lublina, prowadzona przez debiutującego na ławce trenerskiej Kyle’a Moona, celuje w trzecią wygraną z rzędu, co pozwoli im poprawić swoją pozycję w tabeli grupy B.

ŁKS Politechnika Łódzka walczy o utrzymanie w wyścigu do play-off

Goście z Łodzi, zajmujący obecnie 13. miejsce w tabeli, nie mogą pozwolić sobie na kolejną porażkę. Z bilansem 6 zwycięstw i 11 przegranych wciąż liczą na szansę włączenia się do walki o play-offy, jednak muszą zacząć wygrywać.

W skrócie

  • Czas i miejsce: Środa, 15 stycznia, godzina 19:30, hala MOSIR w Lublinie.
  • Rywalizacja: Lublinianka KUL Basketball (7. miejsce, bilans 10-7) kontra ŁKS Politechnika Łódzka (13. miejsce, bilans 6-11).
  • Cele drużyn: Lublinianie walczą o rewanż i poprawę pozycji w tabeli, goście szukają nadziei na awans do play-off.
  • Wstęp: Bezpłatny dla wszystkich kibiców.

Czy uważasz, że zmiana trenera pozytywnie wpłynie na wyniki Lublinianki? Podziel się swoją opinią w komentarzu lub udostępnij tę relację, by zachęcić innych do wspólnego kibicowania!

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.