W związku z pandemią koronawirusa w Polsce Lidl postanowił wprowadzić ograniczenia dla klientów, aby zapewnić im jak największe bezpieczeństwo.
Dodatkowe środki bezpieczeństwa mają zostać wprowadzone bezzwłocznie w kolejnych sklepach Lidl. Są to m.in. ograniczenia co do liczby klientów, którzy będą mogli znajdować się w sklepie w tym samym czasie.
„Wprowadzenie ograniczenia ilości osób przebywających w jednym czasie w sklepach w wybranych lokalizacjach również ma wspierać kwestie bezpieczeństwa. Będziemy obserwować na bieżąco rozwój sytuacji i reagować” – podała Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka Lidl Polska.
Nie padły żadne sztywne liczby – to od pracowników marketu będzie zależeć, czy liczba klientów przekracza poziomu bezpieczeństwa.
Lidl pracuje również nad przezroczystymi osłonami pleksi, ochraniającymi pracowników w strefie kas i nad wyznaczeniem na podłodze linii kas miejsca obsługi klienta z zachowaniem bezpiecznej odległości. Sieć przypomina o zachowywaniu bezpiecznej odległości między ludźmi, minimum 1,5 m.
W każdym markecie Lidla pojawią się środki dezynfekujące – jak płyny antybakteryjne z instrukcją poprawnego mycia rąk. Dzięki komunikatom głosowym klienci mogą się dowiedzieć, że Lidl zachęca do płatności bezgotówkowych.
Dodaj swój komentarz