Jakubas dopiął swego. Motor Lublin sam poprowadzi pub sportowy i kioski na Arenie Lublin. Kibice nie napiją się już Perły?

Perła Sport Pub w Arenie Lublin
Perła Sport Pub w Arenie Lublin | fot. DW

Wszystko wskazuje na to, że Perła Sport Pub przestanie funkcjonować na stadionie Arena Lublin. Powodem tej zmiany jest fakt, że Perła nie pełni już roli operatora gastronomicznego miejskiego obiektu. Od teraz za działalność pubu sportowego oraz kiosków kibica odpowiadać będzie Motor Lublin.

Perła Sport Pub na Arenie Lublin zamknięty

„Lokal zamknięty do 17 stycznia 2025 r.” – taka informacja widnieje od początku roku na facebookowym profilu Perła Sport Pub. Powodem zamknięcia jest wygaśnięcie umowy pomiędzy Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” a Perła – Browary Lubelskie S.A., która zapewniała wyłączność na prowadzenie działalności gastronomicznej na stadionie Arena Lublin.

Informacja o zamknięciu Perła Sport Pub zamieszczona na Facebooku
Informacja o zamknięciu Perła Sport Pub zamieszczona na Facebooku | fot. facebook.com

W przetargu ogłoszonym w listopadzie 2024 r., mającym na celu wyłonienie nowego operatora gastronomicznego, nie zgłosiła się żadna firma. W związku z tym MOSiR zrezygnował z organizowania kolejnego postępowania przetargowego. Jednocześnie miejska spółka rozpoczęła negocjacje z potencjalnymi dzierżawcami, którzy mogliby prowadzić działalność gastronomiczną w lokalach na Arenie Lublin.

O tym więcej przeczytasz tu: Kto od stycznia poprowadzi pub sportowy i kioski gastronomiczne na Arenie Lublin? W przetargu nikt się nie zgłosił, ale…

Kibice podczas domowych meczów Motoru nie napiją się Perły?

Wszystko wskazuje na to, że kibice Motoru nie napiją się Perły podczas domowych meczów klubu. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” zawarł dwuletnią umowę współpracy w zakresie pomieszczeń gastronomicznych na Arenie Lublin z nowym operatorem – klubem Motor Lublin.

„Obecnie trwa proces przekazywania pomieszczeń i ich wyposażenia przez dotychczasowego dzierżawcę na rzecz MOSiR oraz przekazywania ich przez MOSiR na rzecz Motor Lublin S.A.” – poinformowała Aleksandra Romańska, rzecznik prasowy MOSiR.

O napiętych relacjach pomiędzy Motorem Lublin a Perłą mówi się od dawna. Współpraca pomiędzy klubem a browarem zakończyła się we wrześniu 2022 r. Właściciel klubu, Zbigniew Jakubas, otwarcie krytykował dotychczasową umowę sponsorską, twierdząc, że była ona niekorzystna dla klubu.

>>> Szczegóły: Browar Perła nie jest już sponsorem Motoru Lublin. „Stronom nie udało się porozumieć”

Jakubas zwracał również uwagę na ubogą ofertę kiosków kibica prowadzonych przez Perłę, nad którą klub nie miał kontroli. Decyzje dotyczące asortymentu produktów sprzedawanych podczas meczów należały wyłącznie do Perły, która jako operator gastronomiczny Areny miała w tym zakresie pełną autonomię.

Od dłuższego czasu właściciel Motoru zapowiadał, że zamierza przejąć rolę operatora gastronomicznego stadionu. Teraz jego plany stały się rzeczywistością. Na razie nie wiadomo jeszcze, jakie zmiany zostaną wprowadzone w kioskach kibica i pubie sportowym. Kibicom pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać na pierwsze efekty tej gastronomicznej rewolucji.

W pierwszym domowym meczu rundy wiosennej, zaplanowanym na 1 lutego, Motor Lublin zmierzy się z piłkarzami Lechii Gdańsk. Warto przypomnieć, że w nadchodzącej rundzie kibice muszą liczyć się z wyższymi cenami biletów i karnetów.

>>> Szczegóły: Motor Lublin przedstawił cennik biletów i karnetów na rundę wiosenną sezonu 2024/25. Kibice sięgną głębiej do kieszeni

4 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Dobrze się stało, że klub przejął kontrolę nad kioskami na Arenie, ponieważ oferta Perły nie słaba dla mnie jako kibica – trzymam kciuki za nową jakość!

  2. Oferta gastronomiczna na Arenie Lublin od dawna była skromna – brakowało różnorodności, zwłaszcza opcji na ciepło, które doceniliby kibice. Teraz, gdy Motor jest w ekstraklasie i przejął zarządzanie, liczymy na poprawę jakości, bo kibice zasługują na serwis na najwyższym poziomie.