Rzecznik Praw Pacjenta i organizacje pozarządowe rozpoczynają nową edycję projektu „Łączy nas pacjent”. To bezpłatna infolinia, gdzie podczas rozmów z Rzecznikiem i ekspertami z fundacji, pacjenci i ich bliscy będą mogli skorzystać nie tylko z pomocy i doradztwa specjalistów.
Problemy zdrowotne łączą w celu ich rozwiązania
Rzecznik Praw Pacjenta podkreśla, że projekt „Łączy nas pacjent” jest ceniony i oczekiwany przez pacjentów, dlatego powraca w kolejnej edycji. Wspólnie z organizacjami pożytku publicznego na rzecz pomocy pacjentom, Rzecznik Praw Pacjenta, jeszcze skuteczniej będzie wspierać osoby potrzebujące pomocy w rozwiązywaniu ich problemów zdrowotnych oraz w pełnym korzystaniu z ich praw.

Dzwoniąc na Infolinię 800 190 590 w czasie wspólnych dyżurów ekspertów, można uzyskać informacje z zakresu:
- edukacji (np. o prawach pacjenta, działaniach profilaktycznych)
- doradztwa (np. o możliwościach diagnostycznych, leczenia danej choroby, rehabilitacji)
- wsparcia (np. w zakresie pomocy psychologicznej)

Różne specjalizacje ekspertów „Harmonogram Łączy nas Pacjent”
Przedstawiciele różnych organizacji będą dostępni do rozmów z pacjentami zgodnie z ustalonym harmonogramem, a grafik dyżurów organizacji jest dostępny online. Zachęcamy do korzystania z ich wiedzy i doświadczenia, co pozwoli uzyskać kompleksowe wsparcie i informacje dotyczące konkretnego schorzenia lub opieki zdrowotnej.
Harmonogram dyżurów „Łączy nas Pacjent”
Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię