Dworzec Lublin pracuje nad nową stroną internetową. Pasażerowie skorzystają z czytelniejszych rozkładów i wyszukiwarki połączeń

Kobieta oczekująca w holu Dworca Lublin
Kobieta oczekująca w holu Dworca Lublin | fot. DW

Dworzec Lublin pracuje nad modernizacją swojej strony internetowej. Nowa wersja ma zapewnić pasażerom bardziej przejrzysty dostęp do rozkładów jazdy autobusów oraz umożliwić korzystanie z wyszukiwarki połączeń, co znacznie ułatwi planowanie podróży.

Pasażerowie Dworca Lublin skorzystają z wyszukiwarki połączeń

O planach modernizacji strony internetowej Dworca Lublin dowiedzieliśmy się podczas konferencji prasowej podsumowującej pierwszy rok działalności obiektu. Grzegorz Malec, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie, poinformował o pracach nad nową wersją strony internetowej. Jej celem jest zapewnienie pasażerom łatwiejszego i bardziej intuicyjnego dostępu do rozkładów jazdy. Obecnie pasażerowie mogą sprawdzić rozkłady autobusów kursujących z Dworca Lublin wyłącznie w formie plików PDF, które wymagają pobrania.

Zobacz również: To już rok, jak Dworzec Lublin zaczął działać. Każdego dnia z dworca korzysta 6-10 tysięcy pasażerów

W ramach tych działań ZDiTM ogłosił zapytanie ofertowe dotyczące wdrożenia wyszukiwarki połączeń autobusowych na stronie internetowej Dworca Lublin. Nowe narzędzie ma obsługiwać komunikację regionalną, krajową i międzynarodową, umożliwiając pasażerom bezpłatne wyszukiwanie informacji o połączeniach. W zakres realizacji wchodzi również bieżąca aktualizacja wyszukiwarki.

Wyszukiwarka powinna oferować kluczowe funkcjonalności, takie jak: możliwość wyszukiwania i wyświetlania dostępnych kursów między wybranymi przystankami w określonym dniu. Przy każdym wyszukanym kursie mają być widoczne informacje o przewoźniku, godzinie i dacie odjazdu oraz przyjazdu, czasie przejazdu, opcjonalnie cenie biletu oraz możliwości jego zakupu (bezpośredni zakup biletu w wyszukiwarce nie jest przewidziany). Wyszukiwarka powinna umożliwiać filtrowanie kursów pod kątem bezpośrednich połączeń oraz tych wymagających przesiadki, a także sortowanie wyników według godzin odjazdów. Interfejs użytkownika ma być dostępny w języku polskim, a opcjonalnie również w angielskim i ukraińskim.

Firmy zainteresowane realizacją tego zlecenia muszą wykazać się co najmniej rocznym doświadczeniem w realizacji podobnych projektów. Po podpisaniu umowy wykonawca będzie miał maksymalnie 21 dni kalendarzowych na wdrożenie wyszukiwarki połączeń.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.