Biedronka prowadzi szkolenie dla klientów. Bon o wartości 15 zł na zakupy

Biedronka przy ul. Bolesława Prusa 8 w Lublinie
Biedronka przy ul. Bolesława Prusa 8 w Lublinie | fot. Dominik Wąsik

Biedronka rozdaje bony na zakupy dla klientów, którzy przejdą szkolenie dotyczące przysługujące im prawa podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych.

Szkolenie Biedronka 2021

Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów sieci Biedronka, została zmuszona do przeprowadzenia szkolenia dla klientów przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Pierwsze 500 000 osób, które ukończą szkolenie i udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania w quizie, otrzyma od Jeronimo Martins Polska bon rabatowy o wartości 15 zł do wykorzystania w sklepach sieci Biedronka.

Biedronka rozdaje bony

Szkolenie Biedronka zostanie przeprowadzone na stronie szkolenie.biedronka.pl w czterech turach, rozpoczynających się kolejno: 20 września, 28 września, 5 października i 12 października.

Aby wziąć udział w szkoleniu Biedronka wystarczy kliknąć aktywny link z przekierowaniem do strony ze szkoleniem. Szkolenie składać się będzie z dwóch części

  • części składającej się z materiałów edukacyjno-informacyjnych dotyczących uprawnień konsumentów związanych z zakupami i korzystaniem z promocji w sklepach stacjonarnych takich, jak tworzące sieć „Biedronka”,
  • interaktywnego quizu składającego się z 10 pytań o tematyce z pierwszej części szkolenia.

W każdej z czterech tur szkolenia będzie mogło wziąć udział 125 tysięcy uczestników. Każdy z uczestników otrzyma na swój numer telefonu kod bonu rabatowego w ciągu kolejnych 7 dni od ukończenie szkolenia Biedronka. Jeden numer telefonu może otrzymać tylko jeden bon. Bony będzie można zrealizować przez 3 miesiące od daty ich otrzymania.

Szkolenie Biedronka dotyczy tematyki dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Wyjaśnione zostaną najważniejsze uprawnienia konsumentów: prawo do informacji, prawo do zwrotu oraz prawo do reklamacji towaru. Klienci dowiedzą się czym różni się rękojmia od gwarancji, a także jak wyglądają zasady reklamacji towarów w sklepach sieci Biedronka.



2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. @matt Pewnie przy próbie wzięcia udziału w 2-giej turze przy podaniu nr telefonu Cię „wyrzuci” z systemu albo system się zawiesi 🙂