ING Bank Śląski od kilku dni boryka się z problemami technicznymi usług bankowości internetowej. Dzisiaj klienci ponownie napotkali problemy, tym razem ze znikającą gotówką z konta.
Awaria banku ING Banku Śląskiego, która nastąpiła dzisiaj około godziny 10.00 zdenerwowała klientów, którzy zalali facebookową stronę banku krytycznymi komentarzami.
– Co się dzieje? Już trzy razy ta samą kwotę mam pobraną, kiedy zostaną zwrócone?
– To jest chyba jakiś kiepski żart?!?!?! Jakim cudem można komuś zrobić debet na koncie bieżącym i ściągnąć mu z konta dostępne środki?
– Co mam teraz zrobić jak przez te dzisiejsze awarie zostały mi dwukrotnie naliczone transakcje z 31.03.2017?
Co na to bank? – Mieliśmy duże problemy z systemem w godzinach od 10.00 do 13.00. Problem dotyczył nowego systemu bankowości internetowej. Musieliśmy go wyłączyć i uruchomić ponownie stary system, stąd te trudności – tłumaczy Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego.
Występowały trudności z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej, ale płatności kartami przebiegały bez utrudnień. Bank zapewnia, że problemy z internetowym systemem bankowości powinny już zniknąć.
Klienci skarżą się także na znikające pieniądze z konta. – Jeśli chodzi o problem podwójnego księgowania to zapewniam, że anulujemy błędne transakcje – tłumaczy Piotr Utrata.
Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię