Od 1 sierpnia ulegną zmianie godziny obsługi mieszkańców w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Lublina.
Zmiana godzin otwarcia Wydziału Komunikacji Lublin
Od 1 sierpnia zmienią się godziny pracy Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Lublin. W poniedziałki obsługa będzie odbywała się w godz. 9.00-17.00, w pozostałe dni – wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. 7.30-15.30.
„Załatwianie spraw w Wydziale Komunikacji będzie odbywać się przy zachowaniu pełnej obsady stanowisk pracy, co pozwoli na sprawniejszą obsługę mieszkańców” – mówi Monika Głazik z biura prasowego Urzędu Miasta Lublin.
Przesunięcie godzin pracy w poniedziałki do godz. 17.00, również przy pełnym zespole pracowników, umożliwi wizytę w urzędzie w godzinach popołudniowych. Jest to rozwiązanie przyjęte także przez inne instytucje.
Nowe godziny pracy Wydziału Komunikacji (ul. Czechowska 19A) zaczną obowiązywać od 1 sierpnia.
Dodaj swój komentarz