Żabka podnosi cenę abonamentu na kawę. Zmiany od 3 stycznia 2024. Klienci są rozwścieczeni!

żabka sklep
Zdjęcie ilustracyjne | fot. shutterstock

Żabka podnosi cenę „Kawonamentu”. Od 3 stycznia 2024 ceny wszystkich pakietów abonamentu na kawę zostaną podniesione od kilkanaście złotych. Nowy cennik kaw poniżej.

Żabka wprowadziła Kawonament w 2022 roku. Jest to abonament na kawę, który można wykorzystać w dowolnym sklepie sieci Żabka w Polsce, oprócz Żabki Nano.

Posiadacze kawonamentu mają do dyspozycji 3 pakiety: 7, 15 i 30 kaw w ciągu miesiąca. Upoważnia on do odebrania jednego wybranego gorącego napoju dziennie. Ofertą objęte są wszystkie kawy i czekolady w dowolnym rozmiarze.

Kawy dostępne w Żabce:

  • Kawa z mlekiem (200/400 ml)
  • Kawa czarna (200/400 ml)
  • Espresso (40/80 ml)
  • Cortado (80 ml)
  • Latte (200/400 ml)
  • Cappucino (200/400 ml)
  • Flat White (200/400 ml)
  • Napój czekoladowy (200/400 ml)

Subskrypcję na kawę można opłacić poprzez system Żabka Pay lub podłączając kartę płatniczą w aplikacji Żappka.

Podwyżka Kawonamentu w Żabce

Od 3 stycznia 2024 Żabka podniesie obecne ceny pakietów Kawonamentu. Poniżej nowe ceny abonamentów na kawę w Żabce:

Mini (7 kaw do odebrania w ciągu 10 dni) – 74,99 zł zamiast 59,99 zł

Midi (15 kaw do odebrania w ciągu 30 dni) – 49,99 zł zamiast 39,99 zł

MAX (30 kaw do odebrania w ciągu 30 dni) – 24,99 zł zamiast 19,99 zł

Klienci rozwścieczeni podwyżką

Klienci Żabki po ogłoszeniu decyzji o podniesieniu cen abonamentów na kawę wyrazili swoją opinię. Wielu z nim nie spodobała się informacje o podwyżce cen.

„Za 50 zł było ok, więcej nie warto” – pisze jeden z klientów sieci Żabka.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.