Od 14 stycznia Wydział Komunikacji będzie działał w nowy miejscu – przy ulicy Czechowskiej 19A. Przez dwa dni wydział będzie nieczynny. Fakt ten związany jest z przeprowadzką do nowej siedziby.
Aktualnie Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Lublin mieście się w starym biurowcu przy ul. Leszczyńskiego 20. – Z uwagi na zły stan techniczny budynku, konieczność dostosowania obiektu do wymogów przeciwpożarowych oraz by zapewnić właściwą obsługę klientów i pracowników podjęto decyzję o ustaleniu nowej lokalizacji – mówi Olga Mazurek-Podleśna z lubelskiego ratusza.
W ramach ogłoszonego przetargu ratusz wyłonił najkorzystniejszą ofertę i podpisał umowę z Nieruchomościami Lalak Propertis, wynajmując biurowiec przy ul. Czechowskiej 19A o powierzchni 2060 m2. Ratusz miesięcznie za powierzchnie w nowym budynku będzie płacić blisko 101 tys. zł przez 10 lat, bo na tyle została podpisana umowa.
– Urząd będzie ponosił również zryczałtowaną miesięczną opłatę serwisową za m.in. zużycie wody, ogrzewanie, sprzątanie, wywóz śmieci, itp. w wysokości 10,85 złotych za 1m2 (ponad 22 tys. zł/msc). Do dyspozycji interesantów będzie 30 miejsc parkingowych – dodaje Mazurek-Podleśna.
Wydział Komunikacji zamknięty na 2 dni
W związku z przenosinami Wydziału Komunikacji z budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 do nowej siedziby przy ul. Czechowskiej 19A w dniach 10 oraz 11 stycznia (czwartek oraz piątek) Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Lublin nie będzie obsługiwał interesantów.
– Zapraszamy mieszkańców do załatwienia wszelkich spraw zgodnie z kompetencjami tego wydziału do 9 stycznia (środa) przy ul. Leszczyńskiego 20 lub od 14 stycznia (poniedziałek) w nowym budynku przy ul. Czechowskiej 19A – mówi Mazurek-Podleśna.
Wydział Komunikacji obsługuje dziennie około 700 osób. Wydział pod nowym adresem ma obsługiwać jeszcze więcej interesantów – do ich dyspozycji będzie 15 stanowisk.
Dodaj swój komentarz