Wielka awaria w ING Bank Śląski. Nie działają płatności kartą, Moje ING i aplikacja mobilna

Zdjęcie ilustracyjne

Od piątkowego poranka klienci ING Banku Śląskiego borykają się awarią bankowości internetowej. Nie działa system Moje ING w aplikacji mobilnej i na komputerach. Występują też problemy z płatnościami kartą.

Zmagamy się z awarią systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Mogą nie działać płatności kartami. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu” – czytamy w komunikacie ING Bank Śląski.

Obecnie strona informacyjna banku już działa, nadal jednak występują trudności z logowaniem do bankowości internetowej. Nie działa również aplikacja mobilna oraz występują problemy z płatnościami kartą. Klienci mają też problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatów.

Na razie nie wiadomo do kiedy potrwa awaria.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.