Ważny temat? Prześlij newsa!

Wielka awaria w ING Bank Śląski. Nie działają płatności kartą, Moje ING i aplikacja mobilna

Spotted Lublin

Zdjęcie ilustracyjne

Od piątkowego poranka klienci ING Banku Śląskiego borykają się awarią bankowości internetowej. Nie działa system Moje ING w aplikacji mobilnej i na komputerach. Występują też problemy z płatnościami kartą.

Zmagamy się z awarią systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Mogą nie działać płatności kartami. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu” – czytamy w komunikacie ING Bank Śląski.

Obecnie strona informacyjna banku już działa, nadal jednak występują trudności z logowaniem do bankowości internetowej. Nie działa również aplikacja mobilna oraz występują problemy z płatnościami kartą. Klienci mają też problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatów.

Na razie nie wiadomo do kiedy potrwa awaria.

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

0 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check