Uwaga pasażerowie, problemy techniczne! Aplikacja Lubika może nie działać prawidłowo

Pasażerowie na przystanku oczekujący na autobus
Pasażerowie na przystanku oczekujący na autobus | fot. Dominik Wąsik

Aplikacja mobilna Lubika, służąca do obsługi systemu biletowego w Lublinie, doświadcza obecnie chwilowych zakłóceń w funkcjonowaniu z powodu problemów technicznych. Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego zaleca korzystanie z alternatywnych form zakupu biletów, zapewniając pasażerów, że trwają prace nad szybkim przywróceniem pełnej sprawności aplikacji.

Lubika nie działa

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie poinformował o tymczasowych trudnościach z dostępem do aplikacji mobilnej Lubika, spowodowanych problemami technicznymi u zewnętrznego dostawcy usług serwisowych. Obecnie trwają intensywne działania, mające na celu szybkie przywrócenie pełnej funkcjonalności aplikacji.

W międzyczasie pasażerowie, którzy napotkają problemy, mogą korzystać z alternatywnych sposobów zakupu biletów. W pełnej dyspozycji pozostają kasowniki EMV, biletomaty stacjonarne i mobilne oraz punkty sprzedaży, które zapewniają dostęp do biletów bezpośrednio.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.