Ważny temat? Prześlij newsa!

Urząd Miasta Lublin z dodatkowymi obostrzeniami w związku z czerwoną strefą

Spotted Lublin

W związku z objęciem Lublina tzw. czerwoną strefą, w Urzędzie Miasta do odwołania wprowadzone zostały dodatkowe obostrzenia. Mieszkańcy proszeni są o załatwianie większości spraw drogą elektroniczną lub telefoniczną. Przyjmowanie interesantów odbywa się tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu na konkretną godzinę. Od soboty 17 października Lublin podobnie jak 151 innych powiatów, decyzją rządu został objęty […]

Nowa siedziba Urzędu Miasta Lublin, ul. Spokojna 2

Nowa siedziba Urzędu Miasta Lublin, ul. Spokojna 2

W związku z objęciem Lublina tzw. czerwoną strefą, w Urzędzie Miasta do odwołania wprowadzone zostały dodatkowe obostrzenia. Mieszkańcy proszeni są o załatwianie większości spraw drogą elektroniczną lub telefoniczną. Przyjmowanie interesantów odbywa się tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu na konkretną godzinę.

Od soboty 17 października Lublin podobnie jak 151 innych powiatów, decyzją rządu został objęty tzw. czerwoną strefą. W związku z tym na terenie miasta obowiązują bardziej restrykcyjne ograniczenia. Mimo obostrzeń Urząd Miasta Lublin przyjmuje i obsługuje mieszkańców we wszystkich sprawach z zakresu administracji samorządowej. Ze względów bezpieczeństwa obsługa odbywa się przy zachowaniu wszystkich wymogów sanitarnych.

„Przed wizytą, prosimy interesantów o zasłonięcie nosa i ust, co jest obowiązkowe w każdej publicznej przestrzeni, także w urzędzie, oraz o zachowanie dystansu. Przy wejściu należy również zdezynfekować dłonie lub nałożyć rękawiczki jednorazowe. W przestrzeniach wspólnych urzędu wszystkich obowiązuje zakrywanie ust i nosa, zarówno pracowników, jak i klientów” – przypomina Monika Głazik z biura prasowego Urzędu Miasta Lublin.

Dopuszczalna liczba osób przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, dlatego urzędnicy rekomendują wcześniejsze umówienie wizyty, zwłaszcza w sprawach z zakresu Wydziału Komunikacji (ul. Czechowska 19A). Można to zrobić przez internet, za pośrednictwem strony rezerwacja.lublin.eu lub telefonicznie, dzwoniąc pod dedykowane dla poszczególnych typów spraw numery.

W Biurach Obsługi Mieszkańców (przy ul. Wieniawskiej 14, Filaretów 44, Franciszka Kleeberga 12A, Szaserów 13-15), w Urzędzie Stanu Cywilnego oraz w Wydziale Spraw Administracyjnych (ul. Spokojna 2) mieszkańcy są obsługiwani bez wcześniejszego umówienia telefonicznego, według kolejności przyjścia.

„W przypadku spraw załatwianych przez pozostałe wydziały czy komórki organizacyjne urzędu, gdy niezbędne jest osobiste przybycie interesanta, między innymi w przypadku konieczności uzupełnienia składanych dokumentów lub korzystania z prawa zapoznania się z dokumentami, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, prosimy o wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty” – apeluje Monika Głazik.

>>> CZYTAJ TAKŻE: Lublin w czerwonej strefie. Co to oznacza dla mieszkańców?

Najnowsze posty

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

0 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

Najnowsze opinie:

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check