Najnowsze ogłoszenia (spoty)
Na nietypową promocję województwa lubelskiego wpadł urząd marszałkowski. Na lotnisku w Monachium wywieszono baner z napisem Szczebrzeszyn. To początek kampanii promocyjnej w zagranicznych lotniskach.
Niecodzienna reklama od kilku dni cieszy się sporym zainteresowaniem wśród internatów. Mowa tu o zamontowany baner na lotnisku w Monachium z napisem „Szczebrzeszyn” wraz z fonetyczną wymową w języku niemieckim i hasłem „Hard to say, easy to visit”, co w wolnym tłumaczeniu z języka angielskiego znaczy „Trudno wymówić, łatwo odwiedzić”.
To początek kampanii, którą organizuje województwo lubelskie po raz trzeci. Za realizację samej kampanii odpowiada lubelskie lotnisko. Akcje promocyjne województwa lubelskiego mają też znaleźć się na pozostałych lotniskach, do których można dolecieć z Lublina. Będzie to m.in. lotnisko w Kijowie, Londynie czy Mediolanie.
Zdjęcie billboardu z napisem „Szczebrzeszyn” umieścił na facebook’owym profilu poseł Janusz Lewanowski. – Niespodzianka na lotnisku w Monachium. Tak się reklamuje moje rodzinne Lubelskie – napisał. Osoby, które komentowały jego wpis były mile zaskoczone oryginalnością reklamy.
Dodaj opinię