Służbowe karty urzędników z Lublina. Sprawdź, za co płacili w 2017 roku

Płatność kartą w terminalu płatniczym | fot. shutterstock

Noclegi, przejazdy i posiłki w restauracjach. Tak w skrócie wyglądają wydatki ze służbowych kart płatniczych najważniejszych osób z Urzędu Miasta Lublin za rok 2017.

Lubelski ratusz udostępnił wykaz wydatków, za które urzędnicy płacili służbowymi kartami w 2017 roku. Służbowe karty płatnicze posiada obecnie 15 urzędników. Korzystają z nich m.in. prezydent Krzysztof Żuk, jego zastępcy, przewodniczący Rady Miasta Piotr Kowalczyk, dyrektorzy Mariusz Sagan i Krzysztof Łątka czy osoby związane z realizacją projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.

Każdy posiadacz takiej karty ma nałożony limit, którego nie może przekroczyć. W ubiegłym roku Ratusz postanowił większości ujednolicić ten limit do 10 000 tys. złotych. Osoby, które dysponują służbowymi kartami płatniczymi, korzystały z nich głównie do opłacenia noclegu, posiłków w restauracjach czy do opłacenia podróży.

– Każdy wydatek zaksięgowany na karcie płatniczej musi być związany z realizacją obowiązków służbowych. Wydatek jest sprawdzany pod względem merytorycznym, a następnie zatwierdzany przez odpowiednią komórkę finansowo-księgową dysponującą budżetem – wyjaśnia Joanna Bobowska z lubelskiego ratusza.

Kwoty przyznanych limitów do służbowych kart płatniczych:

1. Żuk Krzysztof (Prezydent Miasta Lublin) – 10 000,00 zł
2. Szymczyk Artur (z-ca Prezydenta) – 10 000,00 zł
3. Lipińska Monika (z-ca Prezydenta) – 10 000,00 zł
4. Komorski Krzysztof (z-ca Prezydenta) – 10 000,00 zł
5. Wojewódzki Andrzej (Sekretarz Miasta) – 10 000,00 zł
6. Kowalczyk Piotr (Przewodniczący RM) – 10 000,00 zł
7. Sagan Mariusz (Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów) – 3 000,00 zł oraz karta do realizacji projektu – 10 000,00 zł
8. Łątka Krzysztof (Wydział Projektów Nieinwestycyjnych) – 10 000,00 zł
9. Szeląg Joanna (Kancelaria Prezydenta) – 10 000,00 zł
10. Olbromski Mariusz (Wydział Organizacji Urzędu, kierowca Prezydenta) – 5 000,00 zł

Karty wydane w związku z realizacja projektów finansowanych ze środków zewnętrznych:

11. Grabowska-Kłoda Anna (Wydział Projektów Nieinwestycyjnych) – 10 000,00 zł
12. Kutnik Wojciech (Wydział Projektów Nieinwestycyjnych) – 10 000,00 zł
13. Chrapowicki Marcin (Wydział Projektów Nieinwestycyjnych) – 10 000,00 zł
14. Myrovych Andrii (Wydział Projektów Nieinwestycyjnych) – 7 000,00 zł
15. Trzewik Michał (Biuro Konserwatora Zabytków) – 10 000,00 zł

Na kolejnej stronie prezentujemy zestawienie operacji wykonanych służbowymi kartami płatniczymi.



2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Podana suma jest 10 osób co ma poniżej 10 tyś, a czemu nie ma sumy co mieli ponad 10 tyś a tacy są?