Robaki w pistacjach na wagę z Biedronki. Oglądaj orzechy przed ich zjedzeniem!

Robaki w pistacjach na wagę z Biedronki | fot. czytelnik Kamil

Orzechy pistacjowe z żywymi larwami kupił w Biedronce przy ul. Obywatelskiej jeden z mieszkańców Lublina. Biedronka reaguje i usuwa partię pistacji ze sklepu.

Orzechy pistacjowe są przysmakiem wielu osób. Do niedawna taką przekąskę lubił pan Kamil z Lublina. Teraz już jej nie lubi. I nic dziwnego, bowiem w kupionych przez niego ostatnio pistacjach znalazł… robaki.

Feralne pistacje zostały zakupione w poniedziałek w sklepie sieci Biedronka przy ul. Obywatelskiej w Lublinie. Orzechy znajdowały się na terenie sklepu w plastikowym pudełku/skrzynce, tuż obok innych orzechów czy rodzynek na wagę. Pan Kamil zakupił 23 dag tego przysmaku.

Na niecodziennie znalezisko natknął się wieczorem, kiedy postanowił zjeść trochę pistacji. W pewnym momencie podczas otwarcia jednego z orzeszków coś wypadło ze środka. Jak się później okazało, był to robak, który jeszcze się ruszał. Podobnie było kilka pistacji później, gdzie ponownie w środku znalazł robaka.

Robaki w pistacjach na wagę z Biedronki | fot. czytelnik Kamil

Poprosiliśmy o komentarz w tej sprawie biuro prasowe Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów sieci Biedronka.

Jakość towarów oraz satysfakcja klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego niezwłocznie sprawdziliśmy to zdarzenie. Przeprowadziliśmy kontrolę wszystkich orzechów i bakalii na sali sprzedaży we wskazanym sklepie i na jej podstawie nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości. Jednakże z uwagi, że pistacje posiadają częściowo zamknięte skorupki, profilaktycznie usunęliśmy całą tę partię z sali sprzedaży. Ponadto wezwaliśmy dodatkowy patrol firmy dezynsekcyjnej.

Zweryfikowaliśmy również produkty z tej partii w naszych centrach dystrybucyjnych oraz próbki kontrolne przechowywane u dostawcy – wszystkie kontrole wykluczyły obecność ciał obcych. Podkreślamy również, że na ponad 5 ton produktu z tej partii nie odnotowaliśmy więcej zgłoszeń, niż to opisane w wiadomości do nas.

Przypominamy, że w sytuacji, w której klient jest niezadowolony z jakości nabytego towaru, może dokonać reklamacji w każdym naszym sklepie, niezależnie od tego, gdzie dokonał zakupu, a także w Biurze Obsługi Klienta, co pozwala nam na natychmiastową reakcję” – czytamy w oświadczeniu przesłanym do naszej redakcji.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.