Tiger przeprasza za skandaliczną reklamę i przekazuje 500 tys. na pomoc Powstańcom

tiger reklama powstanie warszawskie 1 sierpnia przeprosiny 500 tys 1

Tiger przeprasza za skandaliczną akcję promocyjną. Jako przeprosiny, właściciel marki przekazał 500 tys. zł. na pomoc żyjącym Powstańcom.

 

W 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego marka Tiger (Grupa Maspex Wadowice) opublikowała na Instagramie zdjęcie, które miało nawiązywać do obchodów. Reklama ze środkowym palcem opatrzona hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie!” i podpisem na górze grafiki „1 sierpnia DZIEŃ PAMIĘCI”.

reklama tiger

 

Kontrowersyjny wpis szybko został usunięty, a Grupa Maspex, do której należy napój energetyczny Tiger przeprosiła za „błąd”. Jednak zwykłe przeprosiny w tej sytuacji nie pomogły.

 

Dlatego właściciel napoju energetycznego Tiger postanowiła wesprzeć „Zbiórkę dla Powstańców 2017”, którą zorganizował Filip Chajzer.

 

Poinformował o tym na swoim fanpage:

„Sam w to nie wierzę, ale to prawda. Przed chwilą zadzwonił do mnie chłopak z Tigera. Wyraźnie skonsternowany. Kilkukrotnie mówił jak bardzo jest im głupio w firmie przez błąd, który popełnili. W moim poprzednim poście napisałem, że „Zbiórka dla Powstańców 2017” to odpowiednia forna pokuty… I TAK SIĘ STAŁO!!! Ostatnie zdanie, naszej rozmowy – „kwota, którą przelaliśmy jest tak wielka jak nasze poczucie wstydu”. I faktycznie jest WIELKA. 500.000 PLN!!! DZIĘKUJĘ!!! W imieniu bohaterów naszego Państwa DZIĘKUJĘ!!! To są pieniądze na leki, protezy, aparaty słuchowe, prąd, wodę, święta… Jestem cholernie wzruszony. Każda, nawet najgłupsza decyzja może mieć swój happy end. Oto i on.”

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.