Pyszne.pl nie działa. Aplikacja do zamawiania jedzenia na dowóz ma dużą awarię

Zdjęcie ilustracyjne | fot. pyszne.pl

Aplikacja Pyszne.pl do zamawiania jedzenia online na dowóz nie działa. Klienci i restauracje zgłaszają problem z przyjęciem zamówień.

„Obecnie skupiamy się na możliwie najszybszym wsparciu naszych klientów, którzy napotkali problemy podczas przetwarzania zamówienia. Równocześnie wyjaśniamy przyczyny zaistniałej sytuacji. Podamy dodatkowe informacje tak szybko, jak będzie to możliwe” – czytamy na stronie Pyszne.pl.

Marka Pyszne.pl należy do Takeaway.com – wiodącego serwisu do zamawiania jedzenia online w Europie kontynentalnej i Izraelu. Firma koncentruje się na łączeniu konsumentów i restauracji za pośrednictwem swojej platformy. Współpracując z blisko 50 tys. restauracji, Takeaway.com oferuje szeroki wybór jedzenia. Spółka współpracuje głównie z restauracjami świadczącymi dowóz we własnym zakresie. Oprócz tego Takeaway.com oferuje w 91 miastach w dziesięciu krajach dowóz dla restauracji, które nie realizują go we własnym zakresie.

Założona w 2000 roku grupa szybko wzrosła i stała się wiodącym serwisem do zamawiania jedzenia online w Europie kontynentalnej, działającym w Holandii, Niemczech, Polsce, Belgii, Austrii, Izraelu, Szwajcarii, Luksemburgu, Portugalii, Bułgarii i Rumunii. W ciągu 12 miesięcy do końca czerwca 2019 r. Takeaway.com przetworzyło ponad 123 miliony zamówień, złożonych przez 16,7 miliona unikalnych użytkowników.



2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. 18.03 składałam zamówienie, nie dostarczono go do mnie, restauracja twierdzi że nie dostała zamówienia ale dostałam maila od pyszne.pl że przekazano zamówienie do restauracji. Pyszne.pl nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile. Mało tego moja negatywna opinia odnośnie zamówienia została wykasowana. Podejrzewam, że ludzie dalej płacą kasę a dostawy nie ma.

  2. Wczoraj po 20 zapłaciłem za dostawę jedzenia. Po 1,5 h czekaniazadzwoniłem do restauracji, co się dzieje. Otrzymałem informację, że pyszne. pl nie przekazało żadnych zamówień. Na aplikacji moje zamówienie jest od wczoraj aktywne. Nie mogę go anulować. Restauracja też nie bo go nie widzi. W pyszne. pl nikt nie odpisuje na maile, nikt nie odbiera. Ciekawe że wygląda na to że nadal można zamawiać i płacić.