Ważny temat? Prześlij newsa!

Pyszne.pl nie działa. Aplikacja do zamawiania jedzenia na dowóz ma dużą awarię

Spotted Lublin

Aplikacja Pyszne.pl do zamawiania jedzenia online na dowóz nie działa. Klienci i restauracje zgłaszają problem z przyjęciem zamówień. „Obecnie skupiamy się na możliwie najszybszym wsparciu naszych klientów, którzy napotkali problemy podczas przetwarzania zamówienia. Równocześnie wyjaśniamy przyczyny zaistniałej sytuacji. Podamy dodatkowe informacje tak szybko, jak będzie to możliwe” – czytamy na stronie Pyszne.pl. Marka Pyszne.pl należy […]

Zdjęcie ilustracyjne | fot. pyszne.pl

Aplikacja Pyszne.pl do zamawiania jedzenia online na dowóz nie działa. Klienci i restauracje zgłaszają problem z przyjęciem zamówień.

„Obecnie skupiamy się na możliwie najszybszym wsparciu naszych klientów, którzy napotkali problemy podczas przetwarzania zamówienia. Równocześnie wyjaśniamy przyczyny zaistniałej sytuacji. Podamy dodatkowe informacje tak szybko, jak będzie to możliwe” – czytamy na stronie Pyszne.pl.

Marka Pyszne.pl należy do Takeaway.com – wiodącego serwisu do zamawiania jedzenia online w Europie kontynentalnej i Izraelu. Firma koncentruje się na łączeniu konsumentów i restauracji za pośrednictwem swojej platformy. Współpracując z blisko 50 tys. restauracji, Takeaway.com oferuje szeroki wybór jedzenia. Spółka współpracuje głównie z restauracjami świadczącymi dowóz we własnym zakresie. Oprócz tego Takeaway.com oferuje w 91 miastach w dziesięciu krajach dowóz dla restauracji, które nie realizują go we własnym zakresie.

Założona w 2000 roku grupa szybko wzrosła i stała się wiodącym serwisem do zamawiania jedzenia online w Europie kontynentalnej, działającym w Holandii, Niemczech, Polsce, Belgii, Austrii, Izraelu, Szwajcarii, Luksemburgu, Portugalii, Bułgarii i Rumunii. W ciągu 12 miesięcy do końca czerwca 2019 r. Takeaway.com przetworzyło ponad 123 miliony zamówień, złożonych przez 16,7 miliona unikalnych użytkowników.

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin

Ważny temat? Prześlij newsa!

Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

2 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Głodny Wacek
5 lat temu

Wczoraj po 20 zapłaciłem za dostawę jedzenia. Po 1,5 h czekaniazadzwoniłem do restauracji, co się dzieje. Otrzymałem informację, że pyszne. pl nie przekazało żadnych zamówień. Na aplikacji moje zamówienie jest od wczoraj aktywne. Nie mogę go anulować. Restauracja też nie bo go nie widzi. W pyszne. pl nikt nie odpisuje na maile, nikt nie odbiera. Ciekawe że wygląda na to że nadal można zamawiać i płacić.

Gosia
5 lat temu

18.03 składałam zamówienie, nie dostarczono go do mnie, restauracja twierdzi że nie dostała zamówienia ale dostałam maila od pyszne.pl że przekazano zamówienie do restauracji. Pyszne.pl nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile. Mało tego moja negatywna opinia odnośnie zamówienia została wykasowana. Podejrzewam, że ludzie dalej płacą kasę a dostawy nie ma.

Bądź na bieżąco z Lublinem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check