Poważna awaria home.pl. Nie działa poczta, problem z działaniem stron i usług

Awaria home.pl
Awaria home.pl | fot. Adobe Stock

Klienci home.pl od rana zgłaszają problemy z usługą. Okazuje się, że dostawca od rana walczy z poważną awarią, w wyniku której występują problemy z działaniem usług, w tym poczty.

Awaria home.pl – 21.09.2023

„Od rana, u części naszych Klientów, obserwujemy utrudnienia w dostępie do usług i stron home.pl (np. panelu poczty). W przypadku odnotowania trudności zalecamy skorzystanie z alternatywnego łącza internetowego (innej sieci)” – informuje w komunikacie home.pl.

Klienci home.pl przede wszystkim nie mogą zalogować się na pocztę (poczta.home.pl) czy do panelu usługi (panel.home.pl). Próba wejścia na jedną ze stron kończy się niepowodzeniem. Według informacji problem dotyczy głównie klientów korzystających z internetu od T-mobile.

Firma home.pl nie podaje obecnie konkretnego powodu awarii.

Awaria home.pl – 13.06.2023

„Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony home.pl (w tym – poczty i panelu), a także usług klientów. Przepraszamy za powstałe problemy. Nasi administratorzy dokładają starań, aby dostęp do usług został przywrócony jak najszybciej” – czytamy w komunikacie home.pl.

Klienci home.pl przede wszystkim nie mogą zalogować się na pocztę (poczta.home.pl) czy do panelu usługi (panel.home.pl). Próba wejścia na jedną ze stron kończy się niepowodzeniem. Problem dotyczy również klientów posiadających na home.pl usługi hostingu czy serwerowe. Ich strony mogą obecnie nie działać.

Firma home.pl nie podaje obecnie konkretnego powodu awarii.

O skali awarii świadczą również zgłoszenia klientów dodawane na stronie downdetector.pl. Pierwsze zgłoszenia dotyczące awarii home.pl są z godziny 7:06. Klienci piszą, że nie działa poczta i hosting.

Aktualizacja

Do naszej redakcji firma home.pl przesłała oświadczenie dotyczące dzisiejszej awarii.

„W dniu 13 czerwca z powodu niezależnych od home.pl problemów technicznych zewnętrznego dostawcy naszych kluczowych usług infrastrukturalnych i sieciowych część usług Klientów przestała działać. Skala dzisiejszej awarii była rozległa, a problemy z niedostępnością dotknęły wielu operatorów usług internetowych w Polsce. Pomimo że część usług może jeszcze nie być w pełni dostępna, to zapewniamy, że bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Obecnie intensywnie pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępu do każdej z usług” – czytamy w oświadczeniu home.pl.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.