Popularna sieć obniżyła cenę trzech tysięcy produktów. Można sporo zaoszczędzić!

kaufland zakupy słodkie napoje
Zdjęcie ilustracyjne | fot. Dominik Wąsik

Kaufland obniża cenę produktów w akcji Ciach VAT. Obniżki obejmują artykuły codziennego użytku, w tym produkty spożywcze tj. pieczywo i wyroby piekarniane, owoce, jak również produkty dla dzieci oraz niemowląt i wiele innych.

Od 1 kwietnia 2020 na niektóre produkty będą obowiązywały nowe stawki VAT. To wynik nowelizacji ustawy o podatku od towarów i usług, która wprowadzi w życie nową matrycę stawek VAT. Oznacza to, że niektóre kategorie produktów zostaną objęte inną stawką VAT, przez co będą one tańsze.

I tak owoce, orzechy, ciasta czy zupy zostaną objęte 5 proc. stawką VAT, zamiast 8 proc. jak do tej pory. Na przyprawy i musztardę zmaleje z 23 do aż 8 proc.

Ciach VAT w Kaufland

Kaufland chce, aby klienci możliwie jak najwcześniej skorzystali na tych zmianach. Dlatego z myślą o konsumentach sieć w ramach akcji promocyjnej „Ciach VAT” obniżyła ceny wielu produktów jeszcze przed oficjalnym wejściem w życie zmian stawek VAT.

Kaufland postanowił obniżyć ceny ponad 3000 produktów już miesiąc wcześniej. Promocja obowiązuje od czwartku 27 lutego i potrwa do 3 kwietnia. W tym czasie klienci Kauflandu będą korzystać z atrakcyjnych cen przed wejściem w życie przepisów o zmianie VAT.

W ramach akcji promocyjnej Ciach VAT klienci mogą skorzystać między innymi z oferty wyrobów piekarniczych oraz słodyczy. Na kolejnej stronie przedstawiamy pełną listę produktów objętych obniżką w ramach akcji „Ciach VAT”.

Pełna lista produktów objętych obniżką „Ciach VAT” w Kauflandzie >>>KLIKNIJ TUTAJ<<<

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Kiedy wreszcie w „kauflandzie przestaną oszukiwać klienta na zasadzie ina cena na półce-inna w kasie Zorientowany klient słyszy od kasjerki-niewiem dlaczego?? (pomidory)!!!