FlixBus zastąpi Polskiego Busa. Sprawdź, co się zmieni!

Autokary Polskiego Busa zmieniają barwę na zieloną. To kolor niemieckiego FlixBusa, który od początku nowego roku przejmie siatkę połączeń PolskiBus.com.

W poniedziałek Polski Bus poinformował o szczegółach współpracy z FlixBusem. – „FlixBus, dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń firmy PolskiBus.com, stworzy najatrakcyjniejszą ofertę dalekobieżnych połączeń autobusowych dla polskich pasażerów” – czytamy w komunikacie firmy.

– Rozszerzenie tej współpracy to kolejny krok, który umożliwi polskim pasażerom dostęp do całej europejskiej siatki połączeń FlixBusa. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki i tym samym stworzymy najatrakcyjniejszą ofertę na rynku dla polskich pasażerów – powiedział Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus w Polsce.

Zielone autokary

Pierwszą zmianą będzie zmiana koloru wszystkich autokarów – z czerwonego na zielony. Jak powiedział Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus w Polsce, wszystkie autokary zmienią barwę do końca czerwca 2018 r.

Zmiana sprzedaży biletów

Póki co bilety dostępne są na stronie PolskiBus.com, od stycznia będzie można je kupić na stronie FlixBus.pl czy mobilnej aplikacji przewoźnika, a także w ponad 30 tys. biurach sprzedaży w całej Europie.

Bilety za „złotówkę”

Przewoźnik nie rezygnuje z akcji sprzedaży biletów za „złotówkę„. Przewoźnik zastrzega, że wkrótce cena może się zmienić na 1 euro – tak jak to ma miejsce w innych krajach.

Czy zakupione bilety są ważne?

Tak, bilety zakupione na święta czy na rok 2018 zachowują swoją ważność. Jedyne co się zmieni to kolor autokarów, którymi będą podróżować pasażerowie.

Wygodniejsze autokary

Oprócz koloru, Polski Bus przejmie także wprowadzone w FlixBusie standardy, dzięki czemu pasażerowie w każdym autokarze będą mogli korzystać z darmowego Wi-Fi. Zmieni się także komfort podróży – każdy pojazd będzie klimatyzowany, wyposażony w gniazdka elektryczne przy każdym fotelu, zwiększy się także ilość miejsca na nogi, co niejednokrotnie stanowiło problem.

Informacja o opóźnieniu

Nowością ma być informacja pasażera oczekującego na dworcu o możliwym opóźnieniu autokaru. Jeśli opóźnienie będzie większe niż 15 minut pasażer, otrzyma SMS-em informacje o czasie opóźnienia oraz godzinie przyjazdu i odjazdu z dworca, na którym czeka.

FlixBus w Polsce

FlixBus istnieje na polskim rynku od 2016 roku, kiedy wprowadził pierwsze krajowe i międzynarodowe przewozy. Na tą chwilę w Polsce współpracuje z pięcioma partnerami. FlixBus w ciągu czterech lat nawiązał współpracę z 250 partnerami autobusowymi w całej Europie. Firma oferuje ponad 200 tys. połączeń międzymiastowych dziennie do 1400 miejsc w 26 krajach. Wraz z lokalnymi firmami transportu autobusowego przewozi ponad 40 mln pasażerów rocznie.



Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Kurda zarezerwowalem bilet przez intarnet na flixbus, podawem prawedlowy maila, ale bileta tak i nie dostalem, i telefon nie odbieraja,.