Outlet Center na wykończeniu. Dwa tygodnie do otwarcia (zdjęcia)

Już 3 grudnia otworzy się pierwsze w Lublinie centrum outletowe. W budynku prace wykończeniowe wre. W najbliższych dniach wprowadzą się najemcy. Jednak na otwarciu niecałe centrum handlowe będzie dostępna dla klientów. Czy inwestorzy wyrobią się z terminem?

Lubelski Outlet Center mieści się przy ul. Mełgiewskiej 16D, tuż obok marketu budowlanego Castorama. Będzie pierwszym centrum tego typu we wschodniej Polsce. Znane marki będą oferowały swoje produkty w atrakcyjnych cenach, znacznie obniżonych w stosunku do pierwotnej ceny detalicznej. Ceny w sklepach outletowych są zawsze obniżone od 30 do 70%. Głównym wyróżnikiem Outlet Center to stała obecność obniżek cenowych, nie będą one okazjonalne, lecz na stałe wpiszą się w ofertę outletu.

Na 2 piętrach outletu o powierzchni 12 500 metrów kwadratowych pomieści się docelowo około 100 sklepów. Będzie to m.in. 4F, Sinsay, Mohito czy Vero Moda, a  także – po raz pierwszy w Lublinie – CitySport, TimeOut, Broadway i Top Fashion. Premierę w mieście będą mieć też marki outdoorowe takie jak Brugi, Hi-Tec i Elbrus. Outlet będzie idealnym miejscem na zakupy nie tylko modowe, lecz i sportowe.

Jak na tą chwilę z Outlet Center podpisało umowy najmu 30 sklepów, lecz to dopiero początek. Docelowo ma być ich około 80, które zostaną otwarte w 2 fazach realizacji inwestycji.

Poza sklepami znajdą się też lokale gastronomiczne, wolnostojące stoiska handlowe w pasażu, a także plac zabaw dla dzieci, w którym rodzice na czas zakupów zostawić swoje dzieci pod opieką wykwalifikowanego personelu.

Podczas otwarcia niecałe centrum handlowe będzie dostępne dla klientów. Outlet Center pozyskuje nowych najemców lokali, przez co nie wszyscy zdążą przygotować sklepy na wielkie otwarcie. Dodatkowo w drugiej fazie inwestycji zostanie oddany plac zabaw dla dzieci.

Pod budynkiem zaprojektowano garaż otwarty na prawie 470 miejsc parkingowych, w tym także miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Unikalny wygląd wnętrza

Obiekt charakteryzuje się unikalnym, industrialnym designem. Przewaga czerwonej cegły oraz szkła stanowi wyróżnik wśród lubelskich galerii handlowych. Postawiliśmy na wyjątkowy design i tematyczne wykończenie wnętrz, które już wkrótce będziemy mogli zaprezentować mieszkańcom Lublina. – mówi Paulina Mikołajczuk, specjalistka ds. marketingu Outlet Center.

Ciekawostki o inwestycji

  • Całkowity koszt inwestycji to 70 mln złotych
  • Inwestor zrealizował wcześniej inwestycję sąsiedniej Castoramy. Wybór miejsca był nieprzypadkowy: chodziło o stworzenie w przyszłości parku handlowego, którego dopełnieniem jest w tej chwili Outlet Center
  • Inwestor zainwestował około 4 mln zł w realizację układu drogowego obsługującego park handlowy
  • W lubelskim centrum Outletowym znajdziemy salon marki Empik, oraz drogerię Rossman w formie outletu

plan outlet center

 

fot. spottedlublin.pl

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Już spora część zajęta przez sprzedawców, bardzo ładnie to wygląda