Seledynowe koszulki polo z czarnymi elementami i polary w takich samych kolorach. Jeśli chodzi o koszule to kolor pozostanie ten sam co obecnie – niebieski. MPK Lublin zamawia nowe stroje służbowe dla kierowców.
Seledynowy zamiast zielonego
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Lublinie rezygnuje z zielonych strojów służbowych dla kierowców. Teraz koszulki polo i bluzy polarowe mają być w kolorze seledynowym z czarnymi wstawkami. MPK wymaga, by polówki były wykonane w 100-procentach z bawełny o gramaturze 225 g/m2. W przypadku polarów nie mogą się mechacić.
Jeśli chodzi o koszule z długim rękawem, mają być uszyte według wskazanego przez MPK kroju i ściśle określonych wymagań, dopasowanych do potrzeb i specyfiki pracy kierowcy tj. koszula jednolita typu uniseks, materiał: bawełna min. 60-procent, poliester max. 40-procent, długi rękaw, kieszeń z lewej strony na wysokości klatki piersiowej, koloru niebieskiego, przy czym odcień zostanie uzgodniony po wyborze oferty.
Wyłoniony wykonawca będzie odpowiedzialny za sukcesywne dostarczanie ubrań przez najbliższe 3 lata. Miejski przewoźnik określił szacunkowo ilość ubrań, jaką zamierza zamówić: 3305 sztuk koszuli z długim rękawem, 3305 sztuk koszulek polo i 1322 sztuki polarów. Wszystkie ubrania mają być uszyte na wymiar podany przez MPK.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Lublinie zatrudnia obecnie 655 kierowców – 458 autobusowych i 197 trolejbusowych.
Witam,a czy Mpk wzięło pod uwagę ,że wśrod wymienionej liczby kierowcow sa również kobiety? Czy tak jak obecnie, ubrania będą tylko w męskich rozmiarówkach?
A nie mozna bylo granatu czy czerni????
Tylko jakis seledyn,czy ktos pyta kierowcow o zdanie????
No, o takich rzeczach chętnie piszecie, a o drugim billboardzie z serii Mało Płacimy Kierowcom to już niekoniecznie warto pisać, prawda? Od 2 tygodni stoi przy Leclercu na Zana, nikt się nie zająknął.
Tnie się regularnie kursy, nazywając to „korektą”, na marginesie też ujmując – więcej się tnie drzew niż ich sadzi, sypie się sól na chodniki, a każdy normalny wie, że przynosi więcej szkód niż pożytku. O jakiej ekologii w Lublinie mówimy? W jaki sposób miasto chce zachęcić do komunikacji miejskiej, skoro siatka połączeń jest dobra, ale dla Zamościa, Chełma czy Radomia, a nie miasta z ponad 300 tysiącami ludzi? ps. Płace kierowcom by podnieśli lepiej, bo aż wstyd. Ale czego oczekiwać od obecnego Zarządu, cudu na kiju najwyżej
xD Kobieto same koszulki i jaki kolor to najmniejszy problem teraz w tej firmie.