System biletowy Motoru Lublin wzbogacił się o nowe funkcje, dzięki tym udogodnieniom zarządzanie biletami staje się jeszcze prostsze. Funkcja zmiany miejsca, przekaż bilet, zwolnij karnet.
Zmiana miejsca i przekazanie biletu – co warto wiedzieć?
Funkcja ZMIANA MIEJSCA: kibic może dokonać zmiany miejsca zakupionego biletu za pośrednictwem konta w systemie biletowym lub w punktach stacjonarnych.
- W przypadku zmiany biletu z tańszej na droższą strefę cenową wymagana będzie dopłata różnicy (proces w systemie biletowym przebiega tak samo jak w przypadku zakupu biletu), natomiast zmiana miejsca z droższej na tańszą strefę cenową odbywa się bezgotówkowo, tzn. bez zwrotu różnicy.
- Zmiana miejsca jest możliwa tylko w przypadku dostępności miejsc na sektorach.
- W jednej transakcji można zmienić miejsce tylko dla jednego biletu.
- W przypadku chęci zmiany kilku miejsc, należy operację zmiany przeprowadzić dla każdego biletu osobno.
Funkcja PRZEKAŻ BILET: kibic może dokonać zmiany danych na bilecie, odbywa się to za pomocą funkcji „Przekaż bilet”.
- Zmiany danych można dokonać poprzez system biletowy i konta kibica oraz w punktach stacjonarnych.
- W przypadku zmiany danych z biletu dziecięcego na bilet ulgowy lub na bilet normlany oraz zmiany danych z biletu ulgowego na bilet normalny wymagana będzie dopłata różnicy.
- W przypadku zmiany danych z biletu normalnego na bilet ulgowy lub dziecięcy oraz zmiany danych z biletu ulgowego na bilet dziecięcy, bądź dziecięcy transakcja odbędzie się bezgotówkowo, tzn. bez zwrotu różnicy.
Dokonanie zmiany miejsca lub przekazanie biletu jest nieodwracalne. Obie funkcje będą aktywne również w dniu meczu. Dotyczą one tylko biletów.
Zwolnij miejsce z Karnetu
- Aby zwolnić miejsce z karnetu należy zalogować się na swoje konto, a następnie przejść do szczegółów karnetu (sekcja karnety lub zakładka „wydarzenie” w karnecie). Przy wybranym meczu należy kliknąć „Zwolnij miejsce”.
- Pojawi się komunikat informujący o tym, że operacja jest nieodwracalna, a miejsce zostanie zwolnione. Po potwierdzeniu bilet z karnetu jest anulowany – posiadacz karnetu zwolnił swoje miejsce do sprzedaży.
Zwolnienie miejsca jest dobrowolne oraz nie wiąże się ze zwrotem kosztów za zwolnione miejsce.
Co sądzicie o nowych funkcjach systemu biletowego? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach!
Dodaj swój komentarz