Moje ING nie działa. Awaria ING Banku. Problem z logowaniem, przelewy nie wychodzą

Zdjęcie ilustracyjne

Poważna awaria w ING Banku. Nie działa Moje ING. Klienci mają problem z logowaniem do bankowości, podpisywaniem dokumentów podpisem zaufanym oraz wykonywaniem przelewów.

ING nie działa 18.06.2021

„Obecnie niedostępny jest system Moje ING. Intensywnie pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy Was informować, gdy tylko nasi specjaliści rozwiążą problem” – informuje zespół ING Banku Śląskiego w komunikacie.

Aktualnie strona informacyjna banku ING już działa, nadal występują trudności z logowaniem do bankowości internetowej. Nie działa również aplikacja mobilna Moje ING oraz występują problemy z płatnościami kartą. Klienci mają też problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatów oraz wykonywaniem przelewów.

Opinie klientów ING:

„Przelewy nie działają, „nieprawidłowy numer rachunku””

„Nie działa również możliwość podpisywania dokumentów profilem zaufanym przez bank”

„Nie można wykonać płatności internetowych”

„Bankomaty ING nie działają”



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.