Mieszkanka Lublina padła ofiarą oszustwa „na pracownika banku”

telefon, blik
fot. Policja

Kobieta uwierzyła, że ktoś może włamać się na jej konto bankowe. By zapobiec przestępstwu, miała wpłacić swoje oszczędności BLIKiem na specjalny rachunek.

Mieszkanka Lublina straciła ponad 70 tysięcy złotych

Do policjantów z komisariatu 5. w Lublinie zgłosiła się 48-letnia mieszkanka miasta. Kobieta oświadczyła, że padła ofiara oszustwa. Z zawiadomienia, jakie złożyła, wynikało, że zadzwoniła do niej osoba podająca się za przedstawiciela banku.

Oszust powiedział, że ktoś może włamać się na jej konto. Dlatego została poproszona o działanie wyprzedzające. Pokrzywdzona miała przekazać swoje oszczędności na rachunek techniczny. Gotówkę miała przesłać za pośrednictwem kodów BLIK. Łącznie straciła ponad 70 tysięcy złotych. Gdy wykonała wszystkie transakcje, rozmówca od razu się rozłączył. Policjanci poszukują sprawców.

Zachowaj szczególną ostrożność przy dokonywaniu jakichkolwiek operacji internetowych. Oszuści cały czas udoskonalają metody swojej działalności i wykorzystują każdą okazję, aby wyłudzić oszczędności!

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.