Rosyjska firma Svetofor wchodzi do Polski z siecią dyskontów Mere – odpowiednikiem polskiej Biedronki. Sieć działa w ramach tzw. twardego dyskontu – czyli towar jest sprzedawany prosto z palet.
Pierwszy sklep dyskontu Mere ma zostać otwarty już w lipcu w Częstochowie. Sieć ma działać w formacie tzw. twardego dyskontu – czyli towar sprzedawany prosto z palet, bez półek i kolorowych reklam produktów. W ten sposób producenci mogą zaoszczędzić na opakowaniach, dzięki czemu ceny produktów są niższe.
„Cena towaru z uwzględnieniem kosztu dostawy do sklepu powinna być 20-30% niższa niż w konkurencyjnych sklepach. Można to osiągnąć przez redukcję kosztów opakowania – nie potrzebujemy kolorowych rzucających się w oczy opakowań. Wobec powszechnie znanych marek z renomą ta różnica powinna wynosić 50%” – czytamy na stronie sieci.
Lokale, w których mają mieścić się sklepy Mere, mają znajdować się w średniej wielkości miastach, przy często uczęszczanych drogach. Ceny artykułów w sieci Mere mają być niższe od cen w innych dyskontach i marketach, nie będą to jednak towary premium.
Sieć należy do rosyjskiej firmy Torgservis i pod marką Svetofor działa w Rosji, Kazachstanie, Chinach i na Białorusi. W Polsce będzie działać pod marką Mere. W Niemczech ma logo TS Markt. Tam w tydzień po otwarciu pierwszego sklepu trzeba było go zamknąć na dwa dni, ponieważ wyprzedano cały towar.
Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię